søndag 1. desember 2013

Messseinnlegg!

Etter at siste messa for i år er avslutta, fekk eg jammen lyst å lage eit nytt innlegg på bloggen.
Dette er frå gårsdagen, og teke på føremiddagen. Etter kvart fekk mange av desse tinga (nissane) ein ny heim....kjempekjekt !
 Denne gongen stod eg ute i eit telt, noko som forklarar habitten og dei store støvlane (måtte ha plass til mykje ull under).
Men teltet vart oppvarma, so me leid ingen "nød".

 
                               Vil du sjå fleire bilete, gå inn på:http://www.vossnow.net/

                     Fin sundag til deg!


6 kommentarer:

Bodil sa...

Så kjekt med eit innlegg frå deg igjen. Fantastisk flotte nissar og nissestand :) Ynskjer deg ei fin førjulstid.

Ann Tove sa...

Eg er imponert over alle dei flotte nissedekorasjonane du laga. Skulle gjerne vore og fått sett alt dette flotte på nært hald, og heilt sikkert funne nokre julegaver.Kjempefin stand du hadde der.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så koselig nissestand!
Skulle vært kjekt å gå rundt der og sett alle dine flotte nisser:)
Koser meg med å pynte litt mer for hver dag,gjøre det lunt og koselig:)
Blir nok litt stress etter som dagene går mot jul...

Fin adventstid til deg!

Mary Ragnarsson sa...

Så mye nisser. Du må virkelig ha det travelt før jul. Ha en fortyllende jul. :-)

Wenche sa...

Onskar dig och dina, små och stora en riktig GOD JUL, kram från wenche

Anonym sa...

Hei på deg, søta!!
Så masse fint lager de, flink dama!! :Ohoho

Du, kunne jeg få kontakten til den som er
Ansvarlig for å arrangera Strandamessa på Vinje?? :j
Jeg driver med noe håndlaget pynte og gjenstander og har stor lyst til å delta på i den messa... ;j
Du kan svarer meg på naiara@hotmail.no
Kanskje vi treffes i år??! ;D
Håper nok det!!

Ha en strålende dag!!
God Velsigner deg!!
Naínha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...