onsdag 29. september 2010

Betongblad....

Denne veka har eg støypt store blad................ei enkel sak.
Rakte berre nokolunde flatt underlag ( i sandkassen..), fann blad....eit rabarbrablad og eit eg tok av ei plante i hagen, som eg ikkje veit namnet på.
La blada på sanden, blanda ferdigbetong og vatn til passeleg blanding (+fiber..)og dekka bladet....deretter eit lag plast på toppen....
Let det ligge slik eit par døgn......ferdig.


Desse er ganske stor, mellom og 30 og 40 cm kvar veg.

Dei er berre eit par cm tjukke, og må nok stå mest til pynt.

Ellers går den andre støypinga sin gang.............ugraset må stadig vike for stein og betong.
God onsdagskveld!

19 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Du kor artig du har det med betongen din !!!

Å så flink gjetarhund ho har blitt, ho Tinka !! Det er så rørande å sjå kor alvorleg dei tek jobben :))

Trinola sa...

Næmen kor tøft ;O) dette var nå nytt for meg .men veldig dekorativt da --------

Gunn sa...

Så fine de ble! Skikkelig dekorative! Så flink du er.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Næh, så fine. Jammen holder du koken. Dette blir fint altså.

Janne i Fagerlia sa...

Så fantastisk flott. Kanskje du skal selge slike på julemarked? Vil tro disse kunne bli populære.

Tussi sa...

Som vi sier her i nord: søkkanes stilig!

Turid sa...

Imponert over at betong kan være så flott!

Rosa sa...

Kult!! så flink du er med betongen! :)

Stubbetufsa sa...

Nydelig arbeid, Trollkåno, det kan du være stolt av!

Berit T sa...

Utrolig tøft, og sikkert veldig kjekt å lage.
Dette kunne jeg tenkt og prøvd meg på en gang. Men det får vel vente til neste sesong.
Ha en fin uke videre.

Anonym sa...

Hei.Virkelig kjempe fine.Du er kjempe flink.Ønsker deg en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil.

SOLSAUM sa...

Tøft!!! Så flott og dekorativt saman med steinar, krukker ol. Dyktig, det er du!

Vform sa...

Hej!
Vilka härliga betongblad du gjort!
Säkert jättefina i din trädgård!
Roligt också när man gjort dem själv :)

Ha en skön höstdag!
Kram Vivan

Sonja sa...

Så fine disse bladene er. Sånne har jeg aldri sett før.
Lenge siden jeg var på bloggrunde nå.Det var så mye interessant å lese om hos deg. Det syskrinet var jo litt av en skattekiste. Ser også at dere har vært gift like lenge som oss. Vi har 39 år den 16 oktober.
Ha en fin dag.

Kjersti M sa...

Så nydelige bladene ble. Virkelig en lur ide.
Det andre bladet ser ut til å være fra en nøkketunge :o)

Merethe sa...

Se her ja :) så flotte blader du har støpt. Det er enkelt å få til ja. Artig hobby. God torsdagskveld.

Bestemor Drillo sa...

De er så fine disse betongbladene!
Kreativiteten er på topp ! Klem fra meg!

Ann Tove sa...

Du er flink, altso. Desse vart stilige. Ynskjer deg ei kreativ helg.

Linda sa...

Dei der var vanvittig flotte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...