mandag 28. februar 2011

Det vart teppe......ja!

Jepp, helga har vore nytta til å sy ferdig detta.........fekk det ihop til slutt.


Str. 1,20 x 1,55.

Har quilta ein del rundt dei største rutene....og prøvd meg litt på frihandsquilt langs kanten.



Rosa fleece på baksida....lunt og godt, håpar eg.


Og du: Kjem du på besøk ein fin sommardag/kveld....me sit ute og drikk kaffi (eller noko anna godt)!....det vert litt kulsigt......DÅ skal du få slenge det rundt deg............det lovar eg.
Er igang med eit nytt prosjekt, og håpar eg har teke lærdom av feila gjorde her.
Idag er det vårleg her.....sola skin...og snøen smeltar.......
Hurra for det!

29 kommentarer:

Turid sa...

Hurra og gratulerer med ferdig teppe, og for våren og alt;)

Teppe ble kjempefint! Nydelige farger og koselig med disse fine ordene;)
Her er det tåke i dag...men solen er ikke langt borte nå , tror jeg...

Ha en fin ettermiddag!
Klem;)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Du store verden, så flott! Gratulerer med vel gjennomført ;)

Merethe sa...

Vet du dette må du være storfornøyd med. Skikkelig lekkert ble det. :) Du er flink! Ønsker deg en flott uke. Klemmer Merethe

Linda sa...

hurra for deg, for eit flott teppe du har sydd. Litt av eit arbeid. du er flink.

malla-b sa...

Kjempeflott teppe. litt av eit arbeid. Dette er fint å ha både ute og inne.

tinsel sa...

Dt er bare å bukke i beundring !Det er nydeligt og ferdig så fort!!!!

Bodil sa...

Wow, så flott, og så flink du er :)

Eg ... sa...

så vakkert!
Flotte fargar og nydeleg med rosene... detta har du all grunn til å vere stolt av.

Muffin sa...

Æ e søkkimponert.
Det ble kjempefint, du har all grunn til å være stolt <3

Mormor sa...

Akkurat som jeg trodde. Du fikk det til, og det ble kjempefint. Og jeg har fått skrekkelig lyst på ny symaskin :-)

Birgitta sa...

Vad roligt att du vill vara med och fira hos mej. Så fint ditt lapptäcke blev. Så vackra färger och så fint du fått ihop det. Så fina ord du broderat i en del rutor.
Önskar dej en skön vecka.
Kram Birgitta

Bestemor Drillo sa...

Gratulerer med et flott teppe!
Jeg er imponert!
Klem fra meg!

Anonym sa...

Hei.Det var virkelig kjempe fint.Nydelige farger.Ønsker deg en riktig fin ny uke.Klem fra Bodil.

Elkat sa...

Å så fint teppe,i nydelige farger.Flink du er!!

KariL sa...

Du verden så nydelig teppe. Flott levert. Du er så dyktig.
Ha en riktig fin uke!
Klem :)

Elins Strikkeri sa...

Jøsses for eit flott teppe!! Er mektig imponert over kor flink du er , ha ein god dag:))

Linda sa...

So flott det vart!!!

Fru Keilegavlen sa...

Nydeleg teppe!! Skjønar godt at du er nøgd med dette.

Grethe sa...

Så nydelig teppe, WOW for et arbeid - GRATULERE!
Lykke til med Quilteblandet, kanskje det blir både påskeløper og veske :0)

Ingrid sa...

Sjå der ja , det vart flott.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Teppe ble det, og det et riktig vakkert et også!!
Helt nydelig,og kjempeflott arbeid:)
Holder på med et jeg også,men et mer lettvint teppe er jeg redd...
Fin kveld til deg:))

Torunn S sa...

Å, steikje, kor fint!!!! Blir inspirert til å sy meir! Har hatt problem...måtta få hjelp av mannen til å træ nåler i fleire år, sta som eit esel...har eg brukt Nille- og Rema-briller og hardnakka påstått at det var bra. Men har no nettop investert i progressive briller, og oppdaga ei ny verd. har bl a sydd dokkeklede til barnebarn utan sinneutbrudd! Tjoho!!! Eg trær nåla på 1. forsøk!!! Framtida er lysare! Men teppet ditt har eg ikkje ambisjonar om å kopiere, det er NYDELEG!

Anne Lise sa...

Teppet ditt ble kjempelekkert. Gratulerer.

Strikkebesta sa...

Tenk det, eit så flott og personleg roseteppe - one of a kind! Gratulerer med nydeleg resultat:) God helg til deg og dine!

Strikkebesta sa...

EG måtte ein tur til innom kommentarfeltet ditt eg, i dag har eg nemleg trekt "gi-vekk-en" min, og du vart vinnar:) Kanskje du kan sende meg adressa di bak veggen på facebook, sidan vi er venner der?

Janne i Fagerlia sa...

Jeg tar av meg hatten for deg. Helt utrolig at du greide å sette sammen lappene dine på en så flott måte. Men du har virkelig fått lønn for strevet, for teppet ble personlig og flott.

lappetussa-Ingunn sa...

Finnes bare ett ord som dekker dette: fantastisk!

Siddis back home sa...

Så alldeles nydelig flott teppe!

Siv sa...

Åååå, for et nydelig teppe! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...