søndag 8. mai 2011

8.mai-markering...og ei ganske stolt Trollkåne......


 I år var det korpset i bygda vår som stod for det musikalske ved 8.mai-markeringa på Voss.......so i dag var det tidleg på'n.........

Eg gjorde "jobben" som fotograf i høve dagen..............og  er sjølvsagt uendeleg stolt av musikarfamilien min.......på bildet under har eg markert alle "mine"..........i dag utgjorde dei 10 (av 15 musikantar):
Bonden sjølv (i militæruniform)
4 barn
1 svigerson
1 kjærast
3 barnebarn.
Eldste og yngste son.
Tale for dagen v/Prof. Ole Didrik Lærum.
Vel, detta vart visst eit uhemma "skryteinnlegg"...........var meininga, det.........
Ha ei fin maiveke.........sola skin!!

8 kommentarer:

Muffin sa...

Heldige du som har eget musikkorps! Og så flotte de er da! Gratulerer med den fine dagen, og med alle de vakre smålammene jeg ser under her. Mai er flott, ikke sant!

Anonym sa...

Klart du må skryte. Ikke alle har et eget korps i familien:) Skikkelig gøy å se.
Jeg er på Helgelandskysten i nydelig 8.mai-vær, men har ikke hørt noe korps.
Klem fra Gamleheksa

Brit Strikkenerd sa...

Det er godt å sjå at det er noen som tar korpsansvar. Her sliter vi skikkelig med korpsrekruteringen og klarer nok ikke å stille med
17.mai korps. Men av 6 skolekorpsmedlemmer er det 3 av mine gutter som er med:) Og det gjør meg glad:)

Rosa sa...

Hadde ikkje tenkt over at me var SÅ overrepresenterte idag... men det er jo lov å vere litt stolt då, er det ikkje? ;)

Strikkebesta sa...

Du har all grunn til å vere kry:)
Ein fin frigjeringsdag over heile landet, og viktig å markere denne dagen også no så mange år etter!

KariL sa...

Det er lov til å være kry av slik ein fantastisk gjeng.

Ynskjer deg gode mai dagar!

Mormor sa...

Ja det kaller jeg virkelig musikerfamilie. Du har all grunn til å være stolt. Neimen ikke alle som kan skilte med eget korps i familien.

Turid sa...

Jeg er imponert!
Tenk for en musikalsk familie, som kan stille med eget korps! Så flott!

Klem fra Turid;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...