søndag 3. juli 2011

Strikkasykkel...eller sykkelstrikk.

Med god hjelp av Knittax'en har eg "fornya" den gamle sykkelen til bonden. Sykkelen vart ifylgje eigaren kjøpt på auksjon eingong på femtitalet, og var fyrste (og einaste) sykkelen hans.
No hadde den lege på loftet i løo i ein mannsalder, og eg synest det var på høg tid å få den fram i lyset att.
Dette var bonden svært skeptisk til, enten fekk den ligge der den låg eller so fekk me pusse den "skikkeleg" opp, dvs fjerne rust og lakke den opp att. Det strir imot alle prinsipp  å dekke over gammal rust med ullgarn, nemleg.
 No spår han at rusten vil kome gjennom strikket etter kvart, tida vil vise........men han er einig i at sykkelen vart riktig  so staseleg der den står, pynta med blomar.
Ha ein fin sundag vidare.......etter ein flott sommardag med 28 gr. i går, er det pøsregn att i dag!!

23 kommentarer:

Asbjørg sa...

Hæærlig!Kjempeflott!

Beate sa...

Kjempe herlig ble det ihvertfall!

Elkat sa...

Så stilig den ble!!
Knallstilig!!

Ingrid sa...

Den vart flott !!!

Mamsens hus sa...

Sykkelen ble kjempe stilig. :)
Ha en fin sommerkveld. :)

SOLSAUM sa...

TØFT!!!!
Fin, staseleg og til å bli i godt humør av!

Godt at du ikkje høyrde på mannen denne gangen.....;o)

Solklem

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Næhhh, så fin. Hadde jeg foreslått noe sånt for bonden her, hadde det nok blitt litt brumming først,ja;)

Ann Tove sa...

Sykkelen vart kjempefin. Flott blomsterstativ :)

Linda sa...

det der var snedigt Orlaug!!!

Petrinetrollmor sa...

Ditta va noke til sykkel det ! Eg syns eg ser bonden din på denne nedover bakkane så blomstrane fyk av garde !

Artig :):)

Eg har også tenkt å ta sommarblogginga som det høver seg. Etter innfallsmetoden, tenker eg:)

Eg ... sa...

Den blei kjempeflott!

Bente sa...

Skikkeleg stilig blei den.
På tide den kom ut or løa ;-)

Merethe sa...

Stilig sykkel da :) Koselig med blomster på sykler slik til pynt. I dag har vi hatt oppholdsvær og varmt og godt. SÅ så vidt litt blå himmel. Men godt at det ikke regnet i dag.
Ønsker deg en flott uke. Klemmer Merethe

KariL sa...

Kjempestilig blei den. Så smart du er!

Klem:)

Anne-Berit sa...

En kjempegod ide.Ble en flott blomster"skulptur",om det går an å kalle den det:)

Rosa sa...

Det vart superfint, med strikk og blomar og alt! Du får ha eit veddemål med bonden om rustflekkar gjennom ullgarnet ;)

Elins Strikkeri sa...

Ja det må eg sei blei ein stasleg sykkel!! Ha ein finfin dag:))

Anonym sa...

Så fin den ble.En skikkelig sommersykkel.

Berit T sa...

STILIG!! Kanskje det en tur nedi bygda med den, det hadde blitt oppslag i avisa :o)
Kan være stolt av den!!

Fies notiser sa...

Wow, så morsomt :-D
Ønsker meg en oppfølger når/dersom rusten bryter gjennom ullen...

Muffin sa...

Nå har jeg sett det også :) Kjempetøft, det er det det er!

Lindas hobbyhjørne sa...

Så kjempefin... bare helt utrolig fin :)
Ha en forsatt fin kveld :)

Fru Keilegavlen sa...

Kjempestilig!! Så herleg og kreativt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...