søndag 14. oktober 2012

60 år i dag!

 Ja, det nyttar ikkje å nekte for det......må berre innsjå fakta, eg er 60 år. Hadde eigentleg kvidd meg for dette , og var ikkje innstilt på noko feiring. Men då har andre i familien teke grep, planlagt, "bestilt" inn kokk,baka og styra. Og for ein fin kveld det vart i går, med familie og gode vener!
Masse blomehelsingar og gilde gåver........
 Mange i familien hadde slege seg saman om ei kjempegåve....jakke til Sunnfjordbunaden min....fantastisk!

                  Og i tillegg tur til Flor og Fjære i Stavanger.....
Må planlegge tur til Jølster for å ta mål til jakka.....og i  juni reiser bonden og eg  til Stavanger.....detta vert  kjekt!

17 kommentarer:

Ruth sa...

Pøh. Jeg er MYE eldre enn deg såh. Jeg ble 60 alt her i våres jeg. ;p

Gratulerer masse. Nå kan vi gå her og vente på å bli kloke og vise og fulle av innsikt. Så gøy - når du tok båten ut til Flor og Fjære så båtet dere forbi vinduene her. Hadde jeg visst det så skulle jeg ha vinket til deg.

Brit Strikkenerd sa...

Hurra for deg, klart at man må feire 60 års dagen og flott at du ble gjort stas på det , det fortjener du:)

Stubbetufsa sa...

Å, så kjekt!
Gratulerer så mye med overstått!
Du fortjener litt kos og oppmerksomhet!

Linda sa...

Gratulera so masse med dagen, nok ein gong. For nokre flotte gåver du har fått. Flor og fjære kunne eg og tenkt meg.

Vform sa...

GRATTIS!!
Vilka fina presenter du fått!
Ha en fin fortsättning andra sidan 60-sträcket!
Jag är redan där ;O)
Kram Vivan

jofridsquilt sa...

Gratulerer med overstått bursdag. Håper du får flotte turer. Klem Jofrid

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gratulerer så masse med dagen!!
Og flotte gaver:)
Koselig å bli satt pris på slik, dette fortjener du:)

God søndag videre til deg!

Bodil sa...

Gratulerer så mykje med overstått :) Forstår at du hadde ein kjekk dag. Og så flotte gåver du fekk då. God tur :)

Janne i Fagerlia sa...

Såååå trivelig bare å være midtpunkt, uten å måtte stresse livet av seg :) Gratulerer med dagen forresten!

Havfruen sa...

Masse grattis med dagen :) Alder er et tall..jo høyere det blir jo bedre:)
Ha en flott dag og kommende uke :)

Trines hobby sa...

Gratulerer med dagen og dei nydelege gåvene. Flor og fjære er en opplevelse, nesten ikkje til å forstå at det er mulig å få til her i Norge!!

STEINKJERRINGA sa...

Jeg slo deg med halvannet åt! Gratulerer med dagen. Så flotte gaver du fikk!

Krikri sa...

Gratulerer med de 60. Og det er bare rett og rimelig at familie og venner vil feire det sammen med deg.

Orlaug sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Asbjørg sa...

Gratulerer med dagen!Ett år eldre enn meg du da!Flotte gaver du fikk!

KariL sa...

Gratulerer med vel overstått! Så mange fine presanger du har fått.
Ønsker deg god tur både til Jølster og Stavanger!

Hannesol sa...

Gratulerer så mye med dagen som var! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...