søndag 10. mars 2013

Eg har flytta.....

 ...ikkje akkurat ut av heimen, men har flytta sy/arbeidsrommet mitt. Hadde det minste rommet i huset + div. her og der. No har eg fått største soverommet og prøver å samle alt på ein plass. I denne flytteprosessen har eg gått gjennom alt eg har samla gjennom åra, av mønster,stoff,garn og div. anna, og hatt ein kritisk gjennomgang av alt, med tanke på at eg kanskje kunne kvitte meg med noko.Men da e'kje lett, so det meste blir med "vidare"....
Har òg sydd litt meir. Etter at eg viste rundpinnemappene, har eg fått  spørsmål frå fleire som  vil  kjøpe slike.  Tenkte at eg måtte  sy i litt forskjellige stoff,då.....



                                     Fleire er under arbeid...
                        God sundag i vente!

15 kommentarer:

Mira sa...

God søndag!
Sto opp klokka 5. Fyrte i ovnen tente lys. Nå sitter eg og koser meg med pus, pc og ein kopp te.

Hyssj skal bare viske, ikkje vekke deg, og resten av huset her, pus var ikkje morragretten ;-)

Tenker det er flott å få større hobbyrom,
Praktiske å fine rundpinnehus.
Eg likte best den lyse med roser.

Ha ein fin søndag. Klem,

Anonym sa...

Gratulerer med nytt syrom, fint å ha alt samlet på samme rom ja,enig.:) Du lager såå mye fint,likte veldig godt rundpinneetuiene dine. Hva koster de,selger du forresten??
Ha en fin Søndag.
Klem Mette.

Trines hobby sa...

Jeg har gjort det motsatte av deg, flyttet til mindre rom..Hadde hele loftstua, men følte meg så ensom der oppe, at jeg flyttet inn på soverommet ved siden av kjøkkenet og stortrives! Savner all plassen og sofakroken, men storkoser meg. (er nok litt selskapssjuk...) Strikkepinnemappene dine er kjempefine, har de sidestykker eller er de flate? Hvor mange pinner er det plass til? Ha en flott søndag på det nye rommet!!

Grete sa...

Deilig å få samlet alt, tenker jeg! Jeg hadde også alt litt rundt omkring, men da sønnene flyttet ut, fikk jeg stort og godt syrom, og mannenfikk stort og godt kontor!
Fine og praktiske pinneetuier du lager!

Stubbetufsa sa...

Til lykke med det nye arbeidsrommet!
Det er godt med flytting, da finner man ut hva man har!
Klem fra nord!

Turid sa...

Gratulerer med nytt syrom! Eg vil jo gjerne sjå korleis du har det der, og venter på bilete i ny bloggpost. God søndag!

Janne i Fagerlia sa...

Lykke til med nytt arbeidsrom. En flittig dame som deg vil sikkert bruke et slikt rom både titt og ofte.

Flotte rundpinneetui. Har sydd slike selv.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gratulerer med nytt syrom!
Det er slett ikke så lett å kvitte seg med noe, når en rydder...vet jo ikke om en kan få bruk for det, om ikke i dag, så kanskje i morra;)
Slik er det i alle fall med meg.

Flotte rundpinneposer du har sydd!
Likte veldig godt den sauene på:)

Ønsker deg en fin kveld og ei flott ny uke!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Et arbeidsrom blir aldri for stort;) Men det er godt å slippe å ha litt her og der. Du er jo både så kreativ og effektiv at en treg totning får hakeslepp.

mormonsen sa...

Gratulerer med nytt håndarbeidsrom! Jeg kjenner godt til problemene med å kaste, jeg finenr alltid ut at jeg helt sikekrt kan få bruk for det meste. Før eller siden. Jaja. Rundpinnemappa var knallfin. Jeg tror jeg stjeler ideen :)

Sissel sa...

Så deilig å få gått gjennom alt man har og fått samlet det på et sted. Det burde jeg ha gjort også, men det tar jo litt tid, så da er det jo greit å vente til en ferie eller no:)

Sissel sa...

Så herlig å få et stort rom til syrom. Nydelige rundpinnemapper.
Ønsker deg ei fin pååske.
Klem Sissel

Anonym sa...

Gratulerer med mer alburom til kreativiteten din;)
Kjempeflotte mapper.
Jeg ser flere har spurt hvor du evt selger disse, men jeg har ikke sett noe svar fra deg.
God påske;)
Hilsen Perlestund

Turid sa...

Ble først litt nervøs når eg leste at du hadde flyttet.... :)

Kjempeflotte rundpinnemapper!

Ønsker deg og dine en riktig god påske!
Klem

Mary Ragnarsson sa...

Gratulerer med det nye sy rommet. Det blir vel overfylt der også til slutt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...