fredag 17. juli 2009

Smiletones på Moldejazz...

Ja , faktisk fekk desse fire gutane tilbod om å spele konsert på årets Moldejazz ( til og med litt betaling!)......ei stor oppleving for dei, vil eg tru (som so langt har spelt mest på Voss (og i Bergen).......Børgeguten vår (på trompet) gledde seg iallfall stort
(Bildet er teke for eit år sidan, jazzlæraren John Taylor på saksofon) Foto:S.Ulvund
Onsdag ettermiddag la dei i veg, med leigd bil, telt og soveposar.(og instrument!!!).....
Bonden og eg var fast bestemt på å reise til Molde i dag, men desverre.....ho som skulle komme og "passe garden" måtte melde avbod på grunn av sjukdom......og dermed gjekk turen "i vasken".....(skuff....)
Konserten er i Alexandraparken laurdag kl 15.00-
Dagens rapport frå Molde: Flotte konsertar, artistpass for heile veka og stor stemning.....m.a.o. dei storkosar seg!
God helg!

18 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Hei!
Dokker som blei snøtten for turen tel Molde, dokker må jo kreve full godtgjøring og reprise når dæm kommer hjem igjen, guttan!

Anne-Berit sa...

Synd dere ikke kom dere avgårde for å høre dem spille,men vi for tru det byr seg flere sjanser.Flotte bilder fra fjellturen med salt til sauene.Blir ikke lei av fjellbilder jeg.Ha en fortsatt fin sommer.Her går det i hund for tia,herlig med valp i huset,og Titti er ei flink reservemamma for valpen.
Klem fra Anne-Berit.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Huff, så dumt da, at dere ikke kom avsted. Men vi får håpe guttene får en minnerik tur. Stor stas å få spille der :)

Alettesiriane sa...

Å om eg bare visste om gårdsdrift!!!!! Du er ikkje så langt unna

Turid sa...

Dette er nok flinke gutter siden de får slikt et godt tilbud!
Ser det er mye nytt her hos deg...
Fortsatt god sommer:-)

Kalimera's blogg sa...

Håper de får et nytt tilbud da!
Har en liten ting til deg på bloggen min.
Ha ei fine helg!

Patina-H sa...

Flinke gutar ! :)Dumt at det ikkje vart tur...
Får trøsta deg med eit glas vin i kveld, jaffal ;)

mormonsen sa...

Gratulerer med flott og flink sønn! Ho mor er nok stolt, og eg synes skikkelig synd på deg som ikke får være med på konserten. Men - nye lodder og nye muligheter!
Ei god helg til deg!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hallo.Synd att det ikke var på Torsdag de skulle spille da vi var der.Det er så kjekt med ungdom som spiller og er interissert i musikk.Synd att dere ikke kom dere avsted.Ha en riktig fin Sommerhelg vidre.Bodil

Marie sa...

Så dumt at de ikkje fekk reise og vere publikum på konserten.

Her er husets son i USA saman med rockebandet og spelar som gjesteartistar til eit band der borte. Veit ikkje om eg hadde hatt så lyst å vore på konsertane, black metal, ikkje akkurat min musikk. Men er jo litt stolt alikevel da :)

God helg :)

Grethe sa...

Så trist at dere ikke kom avgårde. Som bonde så er det ikke så ofte man setter av tid til å reise litt. Dette synes jeg var trist.... Men så fint at gutta har det bra, jazz er kult.
Jeg kommer fra Kongsberg og er vant med Jazz i juli, men har aldri vært i Molde.
Ha en fortsatt fin helg :0)

Rosa sa...

åh, var det DER turen skulle gå, ja... så dumt at det ikkje vart noko av!!

Magdalena sa...

uffda... men så flott at han i det hele tatt spiller!! stor stas!!!

ha en koselig helg og takk for hyggelig hilsen...

magny***

Hannes hage sa...

Å, du må være stolt av dem! Synd du ikke fikk reist avgårde. God helg!

elle-melle sa...

Så gøy da:)
Synd dere ikke kunne komme avsted å høre på dem, men sykdom kan ingen gjøre noe med.

Anne sa...

Hei:)kjekt å lese gjennom de siste innleggene dine. fine bilder! God sommer:)

Strikkebesta sa...

Så flott at sonen din har fått denne opplevinga på Moldejazzen! Då eldstejenta mi var på same alder var ho med i eit brazzband som var fast innslag i gateparaden fleire år på rad, dei fekk også små oppdrag utanom, og opplevingar for livet! Skam å seie har eg aldri vore innom Molde under festivalen enda så nær eg bur, ikkje fordi eg ikkje har lyst, men vi er nesten alltid andre stader når festivalen foregår, får planlegge betre til neste år:) Høyrde forresten jazzgudstenesta på radioen no nettopp.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...