I dag vil er refere til ei hending eg hadde i ein klesbutikk sist veke........
Skulle kjøpe to presangar..var fyrst innom og sa då at eg ville berre kikka litt, men fann ikkje noko...
Gjekk seinare inn att, og sa eg ville gjerne ha hjelp til å finne noko som passa......
Damo i butikken var svært so velvillig.......(var eit par andre kundar der samstundes)
Etter ei stund kjem den eine kunden til kassen .....damo går til kassen og ekspederer (tok litt tid, ja...).......kjem tilbake og seier: "det vart visst litt venting på deg"......
Me leitar vidare.......kunde nr 2 kjem til kassen , damo forlèt meg igjen ...går til kassen og ekspederer igjen.
Damo går til lageret og skal sjå etter ei jakke (til meg)....på veg inn att ringjer telefonen i butikken .....tydelegvis ein kunde på tråden som vil ha pris på eit eller anna..... damo leitar rundt i butikken etter pris........og her var dei slutt på mi tolmodigheit, eg la varene ifrå meg og gjekk uten eit ord.....og eg var langtifrå blid.
Vel heime att fortalde eg denne hendinga til sonen.......som i klare ordelag sa ifrå at eg hadde oppført meg dumt...og at eg var ein sær og vanskeleg kunde....
Der fekk eg den!
Inga stor sak, men eg meiner framleis at eg har rett, når eg fyrst "var i gang" skulle eg gjere ferdig handelen før neste kunde vart ekspedert.
Eller?
22 kommentarer:
Selvfølgelig skulle du fått bli ferdig før ho tok noen ny kunde.Jeg hadde nok gjort det samme som du i den situasjonen.Makan!!!
Ha en fin dag:o))
Hei.Er enig med deg at du hadde rett.Kan møte litt av vært av forsjellige kassedamer runt på butikkene.Ha en riktig fin Tirsdag.Bodil
Jeg hadde og har gjort det samme som du! Blir jeg oppfattet som vanskelig kunde, so what? Skal jeg handle en vare, så forventer jeg samme service som de andre kundene ......
Sevfølgelig har du rett.Du var ingen vanskelig kunde , men det var en meget ukyndig ekspeditør.
Ha en strålende dag.
Klem
å huffa meg...ja du er ikke dn eneste som er blitt behandlet slik!
du har rett.
Synes også at det var riktig av deg å gå.
Hadde det vært meg hadde jeg nok gått etter første "avbrekket" hehe, men det er meg det! Eier ikke tålmodighet *knis*
Du hadde heilt rett!
Junior får ikke mye medhold her. Jeg synes også dette var slett kundebehandling. Det må jo være grenser.
Du har så veldig rett. Jeg har opplevd det samme fler ganger. Jeg blir kjempe frustrert og gjør det samme som deg - legger demonstrativt fra meg varene og går !! (Men i siste ende er det jo meg som må avsted igjen og handle et annet sted). Jeg får ihvertfall tilfredsstillensen med å reagere der og da ;o)
Bare fortsett - til sist er det kanskje noen som lærer noe??
ja. det kan du si....jeg har sjøl forlatt butikken, fordi de var for lite folk som jobbet der, og at mob og sms meldiger pågikk...vannvittig...ha en flott dag..monica
Du gjorde selvsagt helt rett !! Ingen tvil !! Mange som jobber i butikk,skulle ALDRI vært ansatt der,desverre....det har jeg opplevd mang en gang ! Telefonsamtaler med venninner,burde absolutt ikke vært et tema,når man står innenfor disken.....skrekk og gru,hvor mye man ufrivillig må høre på........! Du skulle nok tatt frem SINTstemmen din....heheeee :) Gjør det neste gang :)
Du hadde helt rett, og etter min menig burde du gitt klar beskjed om hva du mente om servicen. Det går ikke an å behandle kunder slik!
God klem fra meg!
Man kan føle seg som en annenrangs kunde av mindre enn dette. Et lite avbrekk kan gå hvis det blir bedt om unnskyldning for det, men det er du som er gjeldende kunde i øyeblikket. Lange private mobilsamtaler er det utrolig at noen ubekymret kan tillate seg. ("Du, jeg må dessverre avslutte for det er en kunde som ser ut til å ville betale")
Takk for hyggeleg kommentar. Du lurte på kor i Sunnfjord eg held til. Vel, eg er fødd og oppvaksen på Jølster, så eg reknar meg for jølstring trass i at eg har budd i Askvoll dei siste 26 åra.
Artig å lese at du har temperament:)
Eg synest du sa i frå på ein tydeleg måte, kunne nok ha gjort det same om eg hadde opplevd slik oppførsel frå ein butikktilsett.
Joda, et sted går grensa, og her ble den tøyd for langt. Men å ta imot betaling for en kunde må en nok tåle, når det ble så mye som her så burde de vel heller ha flere ansatte.Må legge til at jeg er veldig utålmodig når jeg er i butikk, så jeg hadde nok ikke holdt ut så lenge som deg, engang. Men så har jeg jobba i butikk selv også, så jeg vet hva det er å være på andre sida av disken også. Vanskelig dette, lønnskostnadene skal holdes nede, vet du. Håper du får tak i det du skulle ha, i en annen butikk,da.
Dum som eg er så hadde eg venta. Men mammo hadde gjort da sama som deg. Ha ein fin kveld utan nye kle.
Hei
Du spurte om kamera jeg kjøpte .
Vist du går inn på innlegg 29 juli, Så skrev jeg om det , og der finner du alle spesifikasjoner. dEt er ikke speilrefleks. men det har likvel en utrolig mengde muligheter. Ja og så har den denne supersomen.
Det serlovende ut.
Ville nok gjort som deg.
Det får da være måte på, du er slett ingen vanskelig kunde:)
Ha en fin kveld!
...enig med de,- hadde ikke funnet meg i disse avbruddene!!
lykk etil neste gang ;)
magny
Eg har av og til sagt at ekspiditøren kan "ta andre" innimellom når eg prøver. Eg har inntrykk av dei ofte hjelper fleire samstundes. Spesielt i klesbutikkar. Ofte er det berre ein som ekspiderer deler av dagen. Men eg forstår godt at du blei lei. Eg er ofte usikker og har lyst at dei ser korleis kleda sit på meg, men idet eg kikkar hovudet ut av prøverommet er dei ofte fordufta.
Eg har nokre favorittbutikkar der eg får god hjelp så eg held meg helst der.
Sonen min som jobbar på Jysk var ein gong opptatt med ein kunde då ei dama kom og spurte etter hjelp. Kan du vente litt for eg er akkurat opptatt med ein kunde her sa han høfleg. Den dama blei pottesur og sa snurt at ho var kunde ho også så snudde ho på hælen og gjekk. Ho hadde tydelegvis aldri høyrt om køkultur.
Dumt at det ikkje passa med bloggtreff for deg, men sånn er det no eingong det kan ikkje passe for alle...
Ha ein fin søndagkveld :)
Det har hendt eg har gjort det same.
Det fins ulike situasjonar kor tålmodigheta ikkje strekk til. Iallefall om ein føler seg totalt oversett når ein står i kø (og andre blir tekne fyrst) eller dei aldri blir ferdig med "privat samtale enten på telefon eller med annan kunde. Det får då vera måte på!
Samtidig som eg skjønar at ein avogtil må ekspedera fleire kundar på ein gong. (men ang den telefonen, så burde ho teke telefonnr og ringt tilbake til kunden seinare)
Eg jobbar sjølv i eit kundemottak/delelager, og tenkjer ein god del over dette.
Trultemor
Legg inn en kommentar