onsdag 12. januar 2011

Utsikt og myntpung....

Utsikten frå kjøkkevindauga onsdag 12.01.11.......ca kl 09.00......
ein nydeleg vinterdag, 6 minusgrader og opphaldsvèr.....

...etter at snøen har lava ned i fleire døgn. Bonden har hatt full jobb med å halde vegen open......

..og det er faretruande mykje snø på taket.......

Pilskulpturen min har fått fin hatt!

I dag har eg sydd min fyrste myntpung...eller sminkepung om du vil. Har tenkt på det lenge.......og i dag vart det endeleg. Framgangsmåten er godt forklart hjå Timotei, det var der eg fann den. So tusen takk Ranveig fordi so raust deler dine sykunnskapar med andre som er mindre erfarne med symaskina.


Ha ein fin onsdagskveld!
Eg har frikvelden min og trur eg skal sy.....etter middagsluren.

7 kommentarer:

Havfruen sa...

Skikkelig stilig sminkepung:)
Ja, pass på taket!! Mye snø hos deg. Hos meg er det kommet nysnø oppå blankisen. Gruer for turen!!
Ha en god middagshvil, klem fra meg:)

Rigmor sa...

Vilken fin penningapung det blev!! Å vilken utsikt du har från ditt köksfönster, man blir väldigt avundsjuk. Däremot har vi också snö, så det är jag inte avundsjuk på...längtar efter våren!!
Ha det gott!!
Kram

Merethe sa...

Her har også snøen lavet ned i det siste men nå har det klarnet opp og blitt betydelig kaldere. Flott sminkepung/myntpung. Skal forsøke meg på en litt annen modell om litt...ja nå har jeg lagt ut litt bilder av Roseteppet. Det er jo bare i den spede begynnelsen, men tror det blir bra. Ha en fin kveld. Klem Merethe

Alettesiriane sa...

Så fin den er.Kjekt å ha,og ikkje minst gje bort.Her er det bare så uendelig glatt.Eg kjører fra plass til plass.Dette har kroppen min ikkje godt av.

Mormor sa...

Den sminkepungen var virkelig fin. Takk for tipset om siden. Jeg stakk innom hos henne jeg også, og der var det mye fint. Tror jammen symaskina er uthvilt etter juleferien nå, så jeg fikk lyst til å prøve jeg også.

Sonja sa...

Den myntpungen kan en ikke sy sånn uten videre. Synes det så vanskelig ut. Flott gjort.
Snø, ja. Da vi var på hytta søndag til tirsdag, bare lavet det ned. Det ble nesten store berg til slutt. Ikke hyggelig for de som må rydde på all denne snøen.
Men fin pynt i naturen er det.

Anonym sa...

Vilken helt underbar utsikt du har ifrån ditt fönster!!! Blir lite avundsjuk faktiskt. Söt liten pengepung:)
Ha det gott
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...