lørdag 9. mai 2009

Troll på ski...

Eg har samla fleire par med gamle treski gjennom siste åra. Nokon har eg funne på bruktbutikk, andre har eg fått. Har tenkt at ein gong skal eg finne på noko å bruke dei til....For ei veke sidan fekk eg fleire par, då dotter og svigerson rydda i uthuset sitt.Og dette er verkeleg gamle ski.....
Denne veka har det regna i strie straumar, kaldt og surt har det vore.......og dermed har eg "lurt" meg til nokon stunder på hobbyrommet.
Har målt trollfigurar oppetter skia.......og nokon rare kråker......
Festa på ein gradestokk so kan den liksom vere til litt nytte òg.....

Dei gamle bindingane har eg behelde...synest dei er so flotte, rusta og med skinnreimar.....



Ein god sundag til dykk alle!!!!!
Frå mandag er sola tilbake, lovar dei på Yr.no!!!!!

24 kommentarer:

Besta sa...

De ble kjempe fine. artig at du satte graderstokken på.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så fine!!!! Er det ikke måte på hva du får til, bare det regner "litt"? Tusenkunstner må være ordet. Jeg er imponert, virkelig.

Hulda sa...

Så fine figurer du maler. Skikkelig artig på den gamle treskia. :)

Ingrid sa...

smiciFy søren kor fint du målar. Eg likar så godt trolla dine.

Ingrid sa...

Uff .Dei fem første bokstavane skal ikkje vere med !!

Laila -Karin sa...

Festlig trollmotiver, Skikkelig fint ble det. Jeg malte mye troll da barnebarna var mindre på senger og møbler til dem men nå vil ikke fingrene mere, så alt av den type maling har jeg måtte gi opp.
Ha en fin søndag

Stubbetufsa sa...

Nydelig! Med litt duse farger! De gjør seg ved siden av ei dør ute!

Bodil sa...

Det var kreativt, og så stilige figurar du malar:)

malla-b sa...

Takk for helsinga i bloggen min. Flotte ski du har lag. Desse likna litt på dei eg lærde meg å stå på ski på som treåring, nokre gamle voksne ski som eg arva etter mor mi.

Ingun sa...

Hei

Så fine skia ble. Du er kunstner du;-))
Ang innlegg så provoserer jeg litt. Liker å sette ting i perspektiv.Er blakk,har knekt kreditkort for lenge siden. Det var en uting...Jeg er løsningsorientert og liker utfordringer..har det jeg trenger og mere til. Penger gir ingen lykke. Litt hygge, glass rødvin, blomster fra haven. De små ting i livet huskes og minnes.Et magisk øyeblikk i kjærlighetsruuus...ler!! Det gir lykke!! God natt...

Anne-Berit sa...

Du er jo rene kunstneren,alt hva du kan.Den skia ble jo både fin og nyttig den.Du imponerer stadig.
God helg videre.Klem herfra!

oline's skattekammer sa...

God søndag til deg! Så fine skiene ble da!!! Så lurt med den gradstokken! Kom på at jeg helt har glemt å kommentere den nydelige lappeduken din! Den ble kjempeflott!! Du er jammen litt av en tusenkunstner!

Nikoline sa...

Nei,no må eg le... har akkurat(i går ettermiddag) levert ei ski med gradestokk og troll... Og ikkje nok med det - det var dei SAMME trolla også..! Kanskje ikkje så rart når ein tenkjer etter,likavel.. (når det gjeld oss to meinar eg) Og dei samme bøkene har me vel å måla etter også....
Men allikavel... ingen av oss har hatt gradestokk på store ski før,berre på dei små, og at me skulle sitta her i kvar vårt hus samtidig og måla det samme..
Kjem ikkje utom det - LITT rart -
Kos deg vidare i styggeværet!

Brit sa...

Så flotte bilder! Så du er skisamler, du!
Dette var ikke verst!:-)
Ha en fin søndag!

mormonsen sa...

Makelaust fint det du lager! Og er dt ikke sånn, at at alt som lages av naturvirke, det kan gjenbrukes!
En god søndagskveld til deg.

Linda sa...

Du, det der var vanvittig stilig!!!

Jorids BestemorBlogg. sa...

Kjempestilig og du er bare helt fantastisk kreativ.
Takk også for koselige innlegg på min blogg.

Merethe sa...

Du så fint..skikkelig flink å male du. :)

maledilla sa...

så flotte ski du har malt, ser du er fan av Kristin Langebraaten du også, hun har skikkelig mange flotte trollmotiver. Ha en flott uke og kos deg med malingen.

Gry sa...

Så flott de ble!
Ha ei flott maiuke!
Klem Gry : )

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Dette var artig du!
Flotte figurer du maler, og så gøy med termometer på:)

Sonja sa...

Du verden så flott disse gamle skiene ble.
Det høres så lett ut når du forteller hva du har gjort.Men det må jo ligge masse tanker og arbeide bak.Flink er du.

Strikkebesta sa...

Flott idé, heime hos mor mi står eit par heimelaga bjørkeski som eg fekk overta etter ein grannegut. Dei har Kandahar-bindingar og gir meg mange minner, både hyggelege og mindre hyggelege. No ser eg eit nytt bruksområde for dei, takka vere deg, berre synd at eg ikkje har evner til trollmåling slik som du.

~♥~ Monica S sa...

Nydelig! og for ein god idè å ha på ein gradestokk!!
Eg har slike gamle ski også.. men dei står i stua...

Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...