mandag 8. august 2011

Blomar og hundar i dag......

 Er eigentleg litt kry av desse blomane eg har nedom huset, fordi eg har sådd alle sjølv, bortsett frå lavendelen i bakgrunnen, då........
geraniumane er avleggarar frå dei eg sådde i fjor.
Lecablokkene dei er plasserte på har lege til inga  nytte heilt sidan me bygde huset..........endeleg fekk dei kome fram i lyset.
 På fuglebadet eg støypte  i fjor, har eg festa to fuglar kjøpt på Nille.
Tinka og Lussi er alltid med når det skjer noko ute....
 Hønepynten har eg fått hjå dottera vår, trur ho fann dei på Brukt'n.
                                           To gode vener....
                        Ha ei fin veke alle!

18 kommentarer:

Turid sa...

Grønne fingrer og skikkelig kreativ dame! Koselig i din hage!

Klem;)

Tussi sa...

Nydelige blomster - og jeg er mektig imponert over fuglebedet, altså!
Har hatt planer om å lage noe lignende i sommer, men er ikke kommet så langt..
Ha en fin uke :)

Birgitta sa...

Vackra blommor och fin hund.
Kram Birgitta

Berit T sa...

Så flott du har laget til og blomtrer frodig hos deg. Det fuglebadet ar så kosleig. Du er bra dyktig å få til ting. Og de fine hundene som er med på alt er jo bare så herlige.
Klem

Rosa sa...

E so fint atte! både grøne fingrar og kreative hender, det er ikkje verst!

Strikkebesta sa...

Så flink du er til å gjere det pent og koseleg rundt deg! Eit arbeidsjarn kallar ein slike som deg:) Ha ei fin veke du og!

Maria Isabel sa...

SÅ utrolig vakkre blomster du har avlet frem, blir veldig imponert av mennesker med grønne fingre, jeg driver bare med aktiv plantedødshjelp, hehe :S
Hundene dine er virkelig flotte, så utrolig herlig bilde hvor den ene har hodet sitt oppå den andre. Er kjempeglad i hunder, hadde en selv som døde for 3 år siden, den blei 13.. Skal ha en ny en gang i fremtiden :)

Klem :O)

Kjersti M sa...

Så flotte de er - både blomster og hunder. Og hønene var jo bare knall fine.
Den sykkelen du har i head'eren, har du den også i hagen?

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Herlig med så flotte blomster og ikke minst de gode vennene :)

Nå har du vel fått oversikt over fangsten fra helga. Håper du er fornøyd :)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Du har all grunn til å være stolt over dine blomster - utrolig flott...
her slipper vi i allefall å vanne plantene for tiden...

Ha en super dag og uke...

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Du har all grunn til å være stolt over dine blomster - utrolig flott...
her slipper vi i allefall å vanne plantene for tiden...

Ha en super dag og uke...

Merethe sa...

Så vakre blomster/hundebilder du viser. Tenk at det er august og den kommer til å fly....
Plutselig så begynner jeg å tenke på alt jeg må gjøre ute i hagen før ....før høsten kommer med kulde. Huff...:)
Terrasse prosjektet skulle vi ha begynt på for flere somre siden, men det ble ikke før i år. Men den som venter på noe godt/fint osv venter ikke forgjeves. Neste sommer blir det å plante til i hagen rundt terrassen og pynte mere opp rundt omkring. Det er noe jeg ser frem til. :) Ute har det blitt en kaldere trekk...men jeg vet at når hagen faller til ro så faller jeg til ro i Rødstua med sysakene. :)
Ha det så godt Orlaug. Klem Merethe

KariL sa...

Nydelige blomster du har dreve fram. Dei har nok fått godt stell.
Toalettveskene/pungane dine var stilige.

Ha ei fin veke!

Klem :)

Ruth sa...

Så sommerlig og koselig det ser ut. Riktig en hage til å kose seg glugg ihjel i.

Ruth sa...

Så sommerlig og koselig det ser ut. Riktig en hage til å kose seg glugg ihjel i.

2ne sa...

Koselige bilder fra hagen din :-)

Sissel sa...

Mange fine blomster du har sådd ja. Flink er du :) Og så mye fint du har sydd i sommer, gleder meg til å se de andre tingene du har begynt på også.

Bestemor Drillo sa...

Vakre blomster hos deg! Og ikke minst de to vennene er uimotståelige !
Klem fra bestemor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...