fredag 26. august 2011

Me er klar......

 til årets Balkanfest......i kveld har det vore stor aktivitet i bygda vår.Her er det store teltet i ferd med å bli reist.
 Den nye billettbua har fått det siste strøk med maling......
                                       Gato er pynta....
 Mange damer har vore på skulekjøkkenet og  pynta  kaker,.....spesialitetar frå Balkan.
 Eit filmteam frå NRK har fylgt det heile. I år skal det nemleg lagast ein dokumentarfilm om Balkanfesten vår. Den skal sendast på NRK1 i programserien "Folk". Veit ikkje heilt kor tid, men det vert nok kunngjort her på bloggen.
Programmet for festen fin  du her
Då håpar me på strålande vèr og masse folk.......god helg!

9 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så spennede med NRK på slep da :) Det gleder jeg meg til å se.

God fornøyelse i helga.

Merethe sa...

Ser ut til å bli en flott fest dette her :) God helg. Klem Merethe

SOLSAUM sa...

Dette blir bra! Lukke til;o)

Lindas hobbyhjørne sa...

så koslig det høres ut, håper jeg for det med meg på tven!
Ha en fin helg, klem.

KariL sa...

Høyres spennande ut. Ynskjer dykk lukke til og måtte dokke også få fint vær.

Soppane dine var kjempstilige. Flonk du er!

God helg og klem :)

Janne i Fagerlia sa...

Dette hørtes trivelig ut. Sikkert samlende for bygda med et slikt arrangement. Håper du oppgir sendetid på bloggen din ja.


God helg!

Marie sa...

Håpar at helga blei fin :)

Skal få med meg programmet så sant eg kan :)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så koselig det så ut her da, blir spennende å følge med på tv`n framover da...

Ha ei koselig uke...

Anonym sa...

Hei.Håper dere hadde det kjempe topp.Ser så koselig ut.Koselig at det kommer på TV.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...