tirsdag 4. november 2008

På oppløpsida...

..og då er ein som kjent snart i mål. Slik følest det no om dagane. Skal på messe i helga, og desse siste dagane går med til å gjere ting ferdig.
Jaudå, har ein tendens til å gjere ting nesten ferdig, før noko meir spennande lokkar. Men no må det snart vere klart, det eg skal ha med. Det skal prisast og pakkast....vanskeleg det med pris, foresten.....

Viser fyrst 2 "fengselfjøler". Namnet har dei fått fordi eg kjøpte dei på messe i Grieghallen, og dei er laga i Bergen fengsel. Dei har so fin fasong....ypparleg å male på...


2 blide grisar......






Her er plass til godsakene....

God onsdag!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg må innom for å se på alt det fine du lager. Og jeg er stadig like målløs. Den messa skulle jeg gjerne vært på. Men jeg ønsker i alle fall deg lykke til med messa.

Mormor

johanne`s rom sa...

Du er bare utrolig flink. Ikke mer å si om det. Lykke til med salget, som helt sikkert vil gå "strykende".

Unknown sa...

Eg er berre så imponert over alt det flotte du lagar:o)
Masse lykke til med messa!!
Klem, Line

Besta sa...

Så mye fint.Ønsker deg godt salg på messa. Klem

Nissestien sa...

Du er utrolig flink til å male! Jeg skjønner ikke hvordan du får det til å se så livaktig ut! Lykke til på messen.
PS: Takk for mange koselige kommentarer på bloggen min. Det er alltid kjekt å få respons på det man gjør!

Kate-Marita Pettersen sa...

Så utrolig mye vakkert du lager, du er jo råflink!:)
Det kommer til å gå så det suser på den messa, det er jeg sikker på:)
Goklem fra Kate.

Berit T sa...

God Morgon!
Sier det samm som de andre, du er bare SÅ DYKTIG!
Skulle gjerne vært på messa og sett dette, og er sikker på at du slipper å ha så mye med hjem igjen.

Ønsker deg lykke til, det er jo knallkjekt med messer, stemningen, folkene, forventningen,ja alt.

Nærmer seg vår messe også.
Den 21 og 22, så vi har det hektisk nå framover for å bli ferdige med alt.

Ha en fin dag.

hvorfor ikke... sa...

Utfordring til deg hos meg;)
smil Torunn

Mor Kari sa...

Du slutter ikke å imponere!
De gradestokkene var superfine!

Janne i Fagerlia sa...

Her var det mye fint. Til lykke med salget på messa og god helg!

Lemi sa...

ja hobbyer blir d visst bare flere og flere av her og ;) trng større hus ;)

Anne sa...

Kjempe fine ting du har malt:) Lykke til på messen i helgen:)
Ha en god helg.

Sonja sa...

Den julemessa skulle jeg gjerne vært på, da hadde alle julegavene vært i boks. Det er bare såååå fine ting du har laget. Ønsker deg lykke til med salget.
Priser,ja, det er ikke lett. Vi strevde fælt med det da vi skulle selge for første gang. Men vi opplevde det at ingen snakket pris. Folk skjønner at det koster å lage ting, både i matrialer og arbeide.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...