tirsdag 22. juli 2008

Award

Fekk ein award i går, som eg skulle gje vidare til 7 nye.Har ei lang liste med favorittar som eg er innom so og sei kvar dag, og gledar meg stort over å besøkja......vert so utruleg inspirert: de er so flinke! Av lista mi har eg valt desse, felles for dei er at dei er kreative og gjev meg masse inspirasjon (kanskje nokon har fått den før, men då har dei jammen fortent ein til )

Toja

Juliann
Gurimalla
Kari

Syglad
Lovise

Og sist, men ikkje minst:Nikoline, Fersk bloggar som eg har kjent i årevis og som det alltid er like kjekt å kome på besøk til.

3 kommentarer:

Besta sa...

Artig blogg du har..Håper det er i orden at jeg legger deg på sia mi slik at jeg lett kan finne deg igjen. Besta

Karilla sin hobbyblogg sa...

TUSEN TAKK for utmerkelsen!!!! Det var vekdig kjekt.
Jeg lovet å finne ut hvilken bok "Sirkelpungen" står i, den heter "Lapp på en to tre" og er skrevet av Annie Eikenes. Min er fra 2001, så det er ikke sikkert du får kjøpt den no ,men kansje bibloteket har den.
Ha en fin helg!

Nikoline sa...

Tusen takk for at du synes eg fortjener ein award!!! Etter litt fomling klarde eg å få den inn på sida mi...og som sagt;synes du fortjener den du også!
God helg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...