onsdag 29. oktober 2008

Oppdatering

Etter at eg vart fråstolen den bærbare pc'en laurdag, tenkte eg at no vert det pause her hjå meg lenge , iallfall til ei ny datamaskin er i hus. Min kjære mann bestilte ny pc på mandag og den kjem i midten av november, men det er lenge å vente med blogging til den tid...( eg kan no vel ikkje ha vorte avhengig,vel?)
Har levert anmelding til politiet om tjuveriet, og nye låsar til bilen skal monterast over helga.
I dag fekk me det klart at forsikringselskapet dekkjer låsar + ny pc , so då ser me straks lysare på stoda..
Men må innrømme at desse siste kveldane på jobb har vore med noko blanda kjensler. Føler meg litt paranoid, rastlaus, sjekker låsar (dobbeltsjekkar), studerer litt mistenksomt folk som er innom og er engsteleg når eg skal låse meg ut og setje på alarmen.
Men, men, det går seg vel til igjen.....

Tusen, tusen takk for alle trøystande, oppmuntrande og gode kommentarar..
Vert rørt til tårer over alle gode orda frå deko...
Denne fine utmerkinga har eg fått frå Line, med bloggen Kvardagsliv i Storemyra.
Tusen takk for den!


Og i går kveld fekk eg denne frå Oline,s skattekammer, hjarteleg takk!
Det gledar meg stort...

Igjen takk til alle for gode helsingar!

5 kommentarer:

Lemi sa...

ja d va da enda godt at d ordne seg me pc og låsa iallefall...

Anonym sa...

Det var jo godt å se at forsikringa dekker låser og pc. Litt trøst i alle fall. Men jeg forstår godt at du har fått litt skrekk i deg. Som du ser så følger jeg fortsatt med fra sidelinja

Mormor

oline's skattekammer sa...

Hei igjen, så bra at det ordner seg med forsikringa da!! Skjønner godt at du er blitt engstelig! Håper at det går seg til etter hvert, men så guffen en opplevelse da! Ha en fin uke videre!

Berit T sa...

Leste hos Nicoline at du hadde blitt frastjålet pc`en, så grusomt irriterande, og så fælt å miste alle bildene.
Godt at du får dekka tapet av maskin da, men alike vel så er det bildene som smerter.

Den rekved-dungen din.. den skulle jeg gjerne tenkt meg.
Det var noen fornøyelige troll du hadde laget. De er så gode!!

Ha en fin dag i morgon, og en god helg.

Kate-Marita Pettersen sa...

Så glad jeg er på dine vegne fordi du får dekket tyveriet og lås på forsikringa:)
Ikke rart du er litt paranoid, ville nok også ha vært det hvis jeg hadde opplevd det samme som deg..
Ha en flott torsdag:)
Klem fra Kate:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...