tirsdag 16. desember 2008

Det går unna....

i Trollkoneheimen. Bakte 4 slag kaker i går.....
Kokosmakroner



Italienske sjokoladekaker med Baileys. (Vart ikkje akkurat påtrengande, den Baileyssmaken. Skulle visst slengt oppi litt meir)

(Gløymde visst å ta bilde av dei andre)

Til desse siste fann eg oppskrift på denne nettsida:


I tillegg til dei faste, får eg av og til ånden over meg til å prøve nye sortar, og det manglar ikkje på oppskrifter å velja i..



Dei gamle kakeboksane har eg arva frå barndomsheimen. Nesten so høgtid å fylle dei til jol.

Litt slitne av tidens tann, men for meg er dei gull verd.





Dagen i dag var sett av til å kjøpe presangar, og jammen kom bonden og eg ganske langt ned på lista, takka vere at me hadde lagt ein plan.
Frå barn og barnebarn får me ynskjelister, det lettar det heile. For det fyrste får dei noko dei har lyst på, for det andre slepp me gå der i butikkane og "støyre" for å finne noko som kanskje kunne passe...

Ha ei god sisteførjolveke, og hugs: Ikkje stress.

11 kommentarer:

Ingrid sa...

Å ! dei boksane hugsar eg !! så bra dei fortsatt e i bruk .

Anne sa...

Ja, her går det unna ser eg. Kakene så veldig gode ut:) Ha en fortsatt fin førjulstid:)

Nita sa...

Ådu-ådu så flotte kakebokser! Og innholdet så jo også fristende ut...
Lister er tingen når man vil ha ting gjort, jeg bruker det til alt :)

Nei, du har helt rett, jeg må være forsiktig. Kjente når jeg kom hjem, at nå kan jeg gjøre ALT...farlig optimisme...men i morgen kan jeg kjøre selv til fysio'n, og slipper å vente på drosjen, hihi!

Lemi sa...

nam nam ;)

johanne`s rom sa...

Kjempekoselig med gamle bokser, som en husker fra barndommen. Det er noe spesielt med jula og de minnene en har fra en var barn. Tenker litt på det når det gjelder mine egne barnebarn, at de skal ha hyggelige minner.

Fru Keilegavlen sa...

Mmmm...ser ut til at du har baka mange gode julekaker! Me skal bake i kveld. Elles har eg ein lammerull på kok, så eg gler meg til å smake på den i morgon. ;)
Nydelege boksar!! Det er så kjekt med slike gamle kakeboksar!

Lemi sa...

joda.. d kjem nok en t, men har ikke garn akkurat no ;) må ut og kjøpe ;)

oline's skattekammer sa...

Heia, hehe, måtte bare le da jeg så hva jeg hadde gjort. Var jo heldigvis ikke vondt da! Så fine bokser!! Det er så koselig med gamle kakebokser! Ha en fin tid videre!!

Marie sa...

Eg er også glad i gamle kakeboksar og har nokre av dei sjølv. Nydelege dine!

Lukke til med innspurten til jul :)

malla-b sa...

Tusen takk for helsinga i bloggen min. Koselege kakeboksar du hadde. Det er kjekt med slike ting vi tek fram kvart år.

Kate-Marita Pettersen sa...

Så flink du har vært å baka og jeg syns de gamle kakeboksene dine er kjempefine!!

Ha ei forsatt fin uke:)
Klæm fra Kate:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...