lørdag 6. desember 2008

Jolahushelga....

..er over, og ei kjekk helg vart det. Eg selde kjempebra og er SO fornøgd. Me hadde ein "nisseavdeling", ein vegg med trollting osv, og dermed "blanda" produkta til oss tre som var med.
Ein liten bildekavalkade følgjer:










Vil du sjå fleire bilde kan du sjå her. ( frå sundag 7.12.08) Desse bilda er tekne på slutten av dagen, difor litt "utplukka" her.

Ei ny veke er i vente, og no er det berre å omstille seg. Vaskebøtta må fram i morgon den dag og all energien må nyttast til å førebu jola. Gler meg!

10 kommentarer:

johanne`s rom sa...

Så mye fint dere hadde og så hyggelig at dere solgte bra. Bladet kjøpte jeg i en hobbyforretning på lillehammer, så du kan sjekke ut forretninger som driver med scrappeting og stempler etc.

Mormor sa...

Jeg er stadig like imponert over hvor mye flott dere lager. Så flott at det ble bra salg. Ha en fin uke sammen med vaskebøtta :-)

Besta sa...

Her var det som vanlig veldig mye fint å se. Godt at du fikk bra salg. Ønsker deg en fin dag. Klem

Nita sa...

Gratulerer med godt salg og vel overstått helg. Syns du er grådig flink til å gi nissene dine liv :)
God fornøyelse med vaskebøtta, det beste med hele vaskingen er å bli ferdig og kunne nyte det :-)

Rosa sa...

Kjempebra at de selde bra, og folk fann vegen. Det var utruleg kjekt å sjå den store variasjonen de klarte å få til sjølv om de berre var 3 stk. Lukke til med vaskebøtta!

Anne sa...

Så fine bilder fra julemessen! Bra du er fornøyd med salget! Dere lager så mye fint! Er veldig imponert! Jeg skulle gått kurs hos dere;) God uke!

Berit T sa...

Kjempeflotte ting dere hadde og rekner med at det var ikke mange ting med hjem etter at dørene var stengde.

Jeg er innom for å gi deg en utmerkelse, et hjerte, for din fantastiske blogg, du er en inspirasjonskilde! Takk for at jeg fikk bli "kjend" med deg.

Kos deg med vasking og den fine adventstiden.

Lemi sa...

hm.. fortsatt ikke nokka i posten??

Unknown sa...

Her vsr det utruleg mykje fint, og så kjekt at salget gjekk bra da...
Klem Line

Janne i Fagerlia sa...

Hvordan får dere tid til å lage alt dette praktfulle håndarbeidet?
Kort sagt "imponerende"! Utstillingsveggene deres var virkelig smarte. Jeg har tenkt og tenkt, men aldri greid å komme fram til noen løsning på dette med veggplass på messer. Dette var lurt.

Ha en riktig fin uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...