søndag 28. juni 2009

Boksing og glasshjarte.....

I dag vil eg slå eit slag for boksesporten........(ikkje at eg spesielt interessert, heller tvert imot)....men er på jobb denne helga, og grunnen er nettopp boksing. Det vert arrangert treningsamling med økter i hallen.
Heldigvis skal dei vere her berre to timar i dag......vil gjerne ut i finvèret, eg òg....

Dette fann eg på Wikipedia:
Boksing er en av verdens eldste og best dokumenterte idretter. Den tidligste forekomst av dokumentasjon vi kjenner stammer fra hulemalerier i Etiopia og dateres til ca. år 8000 f. Kr. Vi kjenner til at egyptiske soldater ble opplært i boksing så tidlig som 4500 f. Kr.
Åja, jentene er sjølvsagt med.........dei drøymer vel kanskje om å bli like god som Cecilia....?
So over til noko heilt anna.......
Dette flotte glasshjarte vann eg i trekkinga på bloggen: Litt om alt.
Tusen takk!
Besøk denne bloggen og sjå meir av dei flotte smykka......


Då er bokseøkta snart over og eg kan reise heim i sola.........eller heller skuggen for min del.....iallfall midt på dagen.
Ha ein fin sundag!!!!!

10 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Gratulere med gevinsten,smykket var kjempefint.Blir nok godt å komme heim å få kose deg i godværet,enten det nå blir i sola eller skyggen.Trives best i skyggen på så varme dager jeg også.Men i dag er det litt disig her,men det ser ut som det begynner å letne.Vi har hatt det veldig varmt noen dager-og netter.Her er det jo lyst hele døgnet nå,så det er veldig varmt om natta også,vi har jo ikke den fordelen at mørket kjøler litt ned,som det gjør lenger sør i landet.
Ønsker deg en fortsatt fin søndag:o)

Monicas sa...

pass dæ så du ikke får dæ en på ,....hihi..boksing ja, har aldri helt skjønt den sporten..ja kom deg ut i sola, å nyt dagen...jer er det litt disig, å jeg tror jeg skal sette en bolledeig...tross det e søndag

♥ Gamleheksa ♥ sa...

For et nydelig hjerte, likte nok det bedre enn boksinga, ja.
Kos deg i skyggen!

Ingrid sa...

Ja det er nok best å holde seg i skuggen sånne dagar. Fint smykke du vann.

Unknown sa...

For eit nyyydelig smykke!!
Gratulerer så masse med den flotte gevinsten, der var du verkeleg heldig!!
Så artig å lese om boksesporten og opprinnelsen, her var det mykje ny informasjn eg ikkje visste:0)
Nyt dagane,klem

STRIKKEMOR(O) sa...

For eit fint smykke du har vunne! Boksing er ikkje akkurat noko eg interesserer meg for heller, men eg kan forstå at andre likar det, og så er det sikkert veldig god trim!

Som dagene går sa...

Gratulerer med fint glasshjerte!
Trodde først at du hadde slengt deg med i boksesporten, men skønner at du bare har vært "bisitter".

Sologbolig sa...

Gratulera med fint smykke. Ser på dei nydelige bildene du viser i innlegget under, det er nesten så eg kan kjenna lukten av nyslått gras. Flott. Ha ein deilig dag.

Anne & Odd-Inges bryllupsblogg sa...

Kommer innom for å ønske deg en GOD SOMMER:) Mange fine innlegg og bilder:)

Stubbetufsa sa...

Ja, der er det smykket du vant, det er bare flott! Gratulerer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...