fredag 12. juni 2009

Eg er overvelda...

...over responsen på den vesle utlodninga mi i høve 1 år med blogging.
53 kommentarar.....fantastisk kjekt!!
Og for meg mange nye damer......som eg gler meg til å besøkja sånn litt etter kvart.....
Vart eit heilt arbeid å lage lodd.....1 til nokon...2 til nokon....og 3 til andre......
So til trekkinga:
Strikke- eller handarbeidsveska gjekk til:

Monicas eller Strikkelines..........ho har sikkert god bruk for denne.......som alltid har noko "på pinnan", som ho seier.....


Den neste som vart trekt ut er Grethe med bloggen Flittige hender.
Du skal få denne veska.....eller mappa......


Gratulera til deko begge to!!
Sender de ein mail med adresse skal det ikkje gå mange dagane før postmannen bankar på.....(de finn mailadr. oppe til høgre)
Igjen tusen takk til alle som var med......som eg har sagt før: det er kontakten med deko som gjer denne blogginga so utruleg gjevandes.....

Fredag og helg....for meg den travlaste jobbhelga heile året.........med Voss Cup.......landets nest største fotballturnering for born.(etter Norway Cup)

Med ca 7000 spelarar, trenarar, foreldre osv.....seier det seg sjølv at det vert kø overalt......matkø......dokø.....trafikkø....
Ca 4000 skal ha all mat servert her i hallen........


Men i morgon kveld har eg fri....då skal eg på konsert med bl.a Smiletones......det blir topp!!!
Ynskjer ei strålande helg til alle!!

14 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!
Du har flotte premier til utdeling.
Ja, det er hyggelig å bli kjent med
bloggerne. Det er så mange hyggelige mennesker der ute.
Ha ei fin helg!:-)

Strikkebesta sa...

Gratulerer til heldige vinnarar, har sjølv fått tilslaget på Nikoline-klokka i dag, så eg smiler frå øyre til øyre:)
Lukke til arrangements-strev og kos deg på konserten i morgon!

Monicas sa...

du verden...hjertelig tusentakk klem sendes umiddelbart...ka heldig vi va:)...gjett om æ ble glad.
ska finn epostadr din....

Nikoline sa...

- og 0 lodd til Nikoline.... for ho hadde hugsa da heilt vekk att! Heldige vinnarar,(og so er eg heldig eg også som har fått veske hjå deg utan å konkurrera med nokon tidlegare)men kunne tenkt meg ei til sjølvsagt. Passa veldig godt at Strikkeline vann den synes eg.
Ha ei riktig god helg i kavet mellom fotballungar:0)

Stubbetufsa sa...

Gratulerer, begge vinnere! Dere var heldige! Og Trollkåno, det var vel ikke rart at mange ville ha en av dine bager!

~♥~ Monica S sa...

WOW!! det må eg seie.. litt av ein respons!! :-)
To heldige vinnarar også! :-)

Håpe du får kose deg litt før det vert kø overalt! :-)

HAr du hørt KØ med Trond Viggo??
Kø, vi står i kø,
at vi ikke blir sprø,
vi stiller opp bakerst og for ti'a den flyr, og når du kommer foran er'u bakerst i en ny... kø, vi står i kø! :-)

Monica

Grethe sa...

1000 TAKK, jeg hopper og danser og er så glad for at jeg vant en slik flott mappe. Igjen takk. De siste dagene har jeg holdt på å rydde opp etter feil lagring på bloggen, men nå er jeg igang igjen.
Detter var koselig. Ønsker deg en fin helg :0)(0:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Gratulerer til vinnerne!

Og god helg til deg. Hold ungene litt i øra....

Anne-Berit sa...

Må få gratulere de heldige vinnerne.Garanterer at det er fine ting du lager,jeg var jo så heldig å vinne en nydelig pose på den forrige utlodninga di,så det vet jeg.Lykke til med den travle helga di.Klem fra meg!

STRIKKEMOR(O) sa...

Dette gjekk meg "hus forbi", men gratulerer med overstått bloggbursdag! Flotte premiar du har laga og!! Ha ei fin helg!

mormonsen sa...

Så flotte premier og heldige vinnere!
Ser du har travle dager. Men det er det de sier - skal du ha noe gjort, så spør de som allerede gjør mest!
God helg til deg, du overskuddsmenneske i vest!

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye til di heldig vinnerne.Håper du ikke får det så travelt vidre at du ikke får tid til håndarbeid.Ha en riktig fin sommer helg.Bodil

Matja sa...

Takk for hyggelig bursdagshilsen.
Gratulerer til vinnerne.Kjempefine premier.Kjekt å høre at du fikk god respons på konkurransen.Alltid hyggelig å bli kjent med nye bloggere.Ønsker deg en flott søndag:)

eie sa...

Gratulere til vinnerne.Det var fine vesker,greit å ha.
Jeg har noe til deg på nybloggen min.
Du kan hente det her.
http:// evelyn-eie.blogspot.com
Ha en fin uke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...