tirsdag 2. juni 2009

HURRA.....(.og utlodning)

..for deg som fyller 1 år!

Denne gongen er det bloggen min det gjeld.....(om nokon dagar)..


7. juni 2008 hadde eg mitt fyrste blogginnlegg....dottera mi i Rosa Univers var den som hjelpte meg i gang, og er framleis den eg tyr til når det oppstår dataproblem (ikkje radt sjeldan). Tusen takk!!
Over 200 (meir eller mindre fornuftige) innlegg har vore publisert...... og over 13000 besøk
...."Da e'kje te å tru"......

Både besøkstal og kommentarar har auka jamt og trutt.....og eg innrømmer det so gjerne.....Responsen og "nye kontaktar" er det som gjer det heile so utruleg kjekt.
Verte kjend med andre med same interesser.....nye vennskap oppstår ( sjølv om det er personar eg aldri har sett, er det slik det kjennest.....) hadde foresten vore utruleg kjekt å kunne møtast "ansikt til ansikt", men kven veit, kanskje det skjer?????....spennande.....

Ein hentar masse inspirasjon frå andre bloggarar.....aldri har eg sett i gang so mange nye "prosjekt" som dette siste året.....nokon er fullførde...andre ikkje.
Kva slag blogg er det so eg har??? Ikkje hageblogg, definitivt ikkje interiørblogg......trur eg må kalle det ein kvardags- og hobbyblogg.

Feiring og utlodning må til........

Reglane er dei "vanlege"...
¤ 1 lodd om du legg att ein kommentar på dette innlegget.
¤2 lodd om du i tillegg linkar til meg.
¤3 lodd om du òg vert følgjar hjå meg.

Kva du kan do so vinne????
1. gevinst....Ei "strikkeveske", eller kva du vil bruke den til......beige m/lilla striper. Fòret er lilla.......med skiljevegg inni.

2. gevinst....Toalettveske med vindauge.....lys blå m/små blomar.....rosa fòr m/prikkar.

Og "alle" kan delta.......med eller utan blogg.
Trekkinga vert 12. juni.

Kjekt om du hiver deg med!!!!!

54 kommentarer:

Ingrid sa...

Eg er med !!!Har visst gløymt min eigen 1-årsdag.

Linda sa...

Eg er og med. Og det er ein koseleg blogg du har. Skal prøva å linka deg.

Linda sa...

eg er med! jippi ja!

skal få lagt ut eit innlegg i bloggen min i morgon, no er det kvelden her... *søvnmangel*...*tek med strikketøyet til sengs*......

Strikkebesta sa...

Klart eg vil vere med! Følgjar er eg alt og lage lenkje til deg kan eg også få til etter kvart:)
Til lukke med 1 årsjubiléet! Bloggen din er flott, du tek nydelege bilete og har god variasjon i det du skriv om. Kvar gong eg oppdagar eit nytt innlegg hos deg blir eg glad:) Ei god veke vidare til deg.

AnnetteK sa...

Gratulerer med jubileum :)
Syns det er spennende å stikke innom deg for å se hva du holder på med. Håper du får en flott og kreativ sommer.

jofridsquilt sa...

Gratulerer med eit år som blogger. Eg vil gjerne vere med i trekninga. Har og sett meg opp som følger. Helsing Jofrid

Stubbetufsa sa...

Sjølsagt er jeg med! Jeg følger deg allerede, og jeg skal sette bilde og skrive at du jubilerer på min blogg!
Gratulerer med et fint år, Trollkåno1

Britaiskogen sa...

Hei, dette blir jeg med på, koselig blogg du har..
Jeg blir med som følger..

Anne-Berit sa...

Dette vil jeg så klart være med på.Er alltid så koselig å besøke bloggen din og å få kommentarer fra deg.Gratulerer så mye med jubileet.

Sonja sa...

Selvfølgelig vil jeg være med.Jeg følger deg jo jevnt og trutt fra før.
Det er sant som du sier med bloggvenner og inspirasjon.Akkurat sånn føler jeg det også.Koselig å følge bloggen din.Linker til deg.

Turid sa...

Hipp hurra og gratulerer med jubileet!
Ja vil gjerne være med i trekningen om de flotte gevinstene dine! Trodde jeg allerede var følger, men det var feil. Men NÅ er jeg;-)
Du har en kjempeflott blogg!

Gry sa...

Gratulerer med 1-årsdag!
Klem Gry : )

Laila sa...

Klart eg blir med. Følgjer deg allereie og synest du har ein koseleg og fin blogg. Eg skal også linke deg imorgon, no er det visst kvelden.
Gratulerer med eit års dagen.

Matja sa...

Hei.Fant bloggen din gjennom Turi.Mye flott her.Nydelige bilder.Har bursdag samme dag som trekningen er,så det blir spennende,hihi.Ha en flott dag og gratulerer med 1års dagen:)

VELKOMMEN sa...

GRATULERE med dagen......
Så mye fint du har laget.
Har ikke vært på siden din før, men JEG kommer igjen - likte bloggen din godt....
Jeg linker til deg og er ny følger.
Ha en fortsatt fin uke :0)

Monicas sa...

grattis du,...æ e med... æ følge dæ....koselig, når man kommer sæ inn....ha vært en del problem hos mange ser æ..

LeKaQuilt sa...

Koselig blogg du har. Klart jeg er med.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Gratulerer. Klart jeg er med!

Jeg er vel som deg, liker å blogge om litt av hvert, det som opptar en der og da. Det er sikkert fint for familien som slipper å høre slike "utbrudd" innimellom.

Både naboen og jeg lette med lys og lykt hadde jeg nær sagt, etter en e-post-mulighet for billett, men fant ingen. På posten sa de at jeg måtte ha de rette billettene med sølvfarget konrollmerke. Vi må nok holdes litt hardere i øra vi østpå, så vi ikke finner på noe fanteri og bedrag.

Som dagene går sa...

Har faktisk helt glemt min 1-års bloggbursdag som var i mai. Det er en koselig blogg du har og vil gjerne være med. Linker til deg, blir følger og legger deg inn i min bloggliste slik at det blir enklere å besøke deg igjen.

sjoko sa...

Det er en koselig blogg du har. Dette er mitt første besøk - men ikke det siste. Gratulerer med jubileet dit. Det er noen flotte premier du har ;o)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gratulerer med 1-årsjubileum til en flott blogg!!

oline's skattekammer sa...

Hei igjen, bra at noen husker å markere ting og tang på bloggen sin... Selv har jeg visst passert hundre innlegg, uten å merke det... Har visst heller ikke kommentert de nydelige stølsbildene dine, men fornemmer stemningen der ja, har gått slik mang en gang opp på setra her på gården. Kos deg videre i junikvelden, ufyselig vær her om dagen, men trøster meg med at det kan ikke bli værre nå...

~♥~ Monica S sa...

jaja.. eg er no følgar.. men då må eg vel også blogge for å få ekstra poeng?? hehe
Så då vert det med denne helsinga!! Spennenade og flotte gaver!! :-)

Gratulerer med bloggen!!!!

Monica

Patina-H sa...

Klaaaart me er med ! :) Har no linka til deg lenge, hi hi ;)

Rosa sa...

Eg e sjølvsagt òg med, og vil vel kanskje påberope meg den fyrste lenkja til deg?

Grattis med året, og mange fine innlegg og bilder!

Janne i Fagerlia sa...

Melder meg tvert! Du er linket på min bogg for lenge siden, og jeg ligger også som "følger" på bloggen din.

Tvi,tvi for å vinne slike flotte gevinster. Og gratulere med jubileumet!

Sølvis blog sa...

Gratulerer med jubileet

johanne`s rom sa...

Hverdagsblogg er vel det fler av oss kan kalle bloggen vår, men er det ikke det som er koselig da? Så fine gevinster du har,(kunne tenke meg begge to jeg) og gratulerer med 1-års-dagen.Ønsker deg en fortsatt hyggelig dag. PS jeg linker.

Sjarmtroll-Unni -Kystcavalieren sa...

Juhuuu! *vinkar*
Flotte vesker!

(må bare kommentere den lammebaren og: Kulaste baren eg har sett!!*bæ*)

Helsing
Unni

Bodil sa...

Klart eg er med!! Flotte premiar du har:)

Berit T sa...

Klart jeg er med.
Gratulerer med 1 års jubileum, og det har vært utrolig kjekt å bli kjend med deg her inne.
Skal legge dette inn på sidemenyen og følger er jeg.

mormonsen sa...

Gratulerer med ett-årsdagen, og med mer enn 13000 besøkende. Makan! Selvfølgelig vil eg være med!

Brit. (lille meg) sa...

Tenk at jeg ikke fikk med meg dette før nå! Det må skyldes at jeg har hatt problem med å komme inn til deg....Gratulerer med ett år på blogg! Selvfølgelig vil jeg være med på dette! Jeg er allerede følger, og jeg har deg på bloggrollen min. Men jeg lager gjerne et innlegg der jeg gjør oppmerksom på at du har jubileum, og linker til deg der også.
Det har vært et hyggelig bekjentskap den tiden jeg har "kjent" deg her. Lykke til videre!

Elins Strikkeri sa...

Grattis med jubileum,følger deg eg!! Superfine premier du har,god helg;)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Hei, eg likte godt den toalettveska, men likte aller beste den lammematingssentralen! Den var utrulig smart!

carina sa...

ok klart man vill vara med på den utlottningen

♥ Carpe Diem ♥ sa...

hei ! først vil jeg si så fin blogg.
Gratulerer med jubeleet :))
Jeg vil linke til deg så er jeg med.
God fredag og helg

Jorunn sa...

Gratulerer så mye med jubileet! Og så fine gaver du gir bort :0) Tusen takk for alle hyggelige hilsener du legger igjen hos meg!! Kan nevne at på kontrollen i dag var alt som det skulle heldigvis :0)

Lemi sa...

æ e med! fine va di.. grattis med jubileum!

Nunne sa...

Ja, jeg blir gjerne med på dette. Du har jo gitt mye dette året og er ikke fremmed for meg, heller.
Du har sannelig noen flotte premier, det vil jeg ha sagt!
Skal prøve å linke deg, så kjem det kanskje enno flere innom :)
Du må ha ei god helg.
Måtte vise mannen min det flotte serveringsstedet for smålammene. Den var veldig praktisk!

God klem fra Nunne..

Vera sa...

gratulere med 1 års dagen!!! Må bare hive meg med på det for den strikkeveska er kjempe fin!! og jeg MÅ baer skaffe meg noen slike til strikkearbeidene så slipper ejg å ha så mange poser med :)
MAse lykke til videre med blogg!

Anna Lisa sa...

Gratulerer med 1 år!!! Eg er gjerne med.
Ha ei fin helg
Klem

Fru Keilegavlen sa...

Gratulera!! Så spennande!! Herlege koppelam! Eg og ynskjer meg nokre koppelam me kan ha her på garden, men det får bli til neste år.
Skal prøve om eg ikkje får linka til deg i løpet av helga,- så vert det 3 lodd på meg og. ;)

Camilla sa...

hei og hopp og gratulerer med 1. års dag :-) Klart jeg er med på konkurranse.. Skal linke til deg jeg :)

may sa...

kjempefin blogg,gratulera med jubileet

Forførende Farger sa...

Her var det mye kjent å sjå! (Er oppvokst på en saugård med dala, spelsau og border collier ;-)
Vil gjærne være med på konkuransen din.
Gratulere med 1-årsdagen!

Unknown sa...

Hei:))
Takk for at du stakk innom bloggen min. Gratulerer med 1 års dagen.
Koselig blogg du har. Ser nok innom titt og ofte til deg:))

Kristine sa...

Stilige toalettmapper! jeg er med :-D

Marit Johanne sa...

Gratulerer med 1 års jubileum! Vil gjerne være med på den fine trekninga di. Synes bloggen din er veldig koselig. Mange flotte bilder.

Harriet sa...

Hei på deg.
Har ikke blogg selv, men en del quilteveninner har. Da blir det til at jeg er innom flere + ofte innom din blogg. Hyggelig og inspirasjon å hente.

Turi sa...

Gratulera med jubileet.
Her va det mange flotte blosterbilde.

aud47 sa...

Hei hei.jeg vil gjerne være med...ellers så er bloggen din så koslig å lese. Jeg har vært innom deg flere ganger i løpet av dette året... ha en god dag vidre :-)

Spurven sa...

hei - jeg vil gjerne vaere med - jeg foelger deg og har kommentar, 2 lodd paa meg.
jeg skal linke til deg pàa siden min naar jeg kommer jeg - ser deg siden - hilsen Spurven paa 7bunninger.blogspot.com

siddisisalou sa...

Dette var jo en kjekk måte å finne bloggen din på - skal si du er kreativ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...