mandag 8. juni 2009

Ei utfordring.....

...dukka opp i dag. Er ikkje noko særleg god på slikt, men får gjera mitt beste, då......

Hva er du opptatt av for tiden? Å få veden i hus før slåtten er i gong.

Hva har du på deg i dag? Dongeribukse og raud T-skjorte

Hva skal du spise til middag? Vossakorv, poteter og surkål

Hva vil du gjerne lære deg? Meir om data og foto

Hva hører du på akkurat nå? NRK p1

Hvordan er ditt favorittvær? Fint sommarvèr, men ikkje for varmt

Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Å få veden i hus

Hva synes du om personen som tagget deg? Kjenner ho berre gjennom bloggen, og trur at ho er ei triveleg dame....flink med kamera.....og skriv på herleg dialekt

Hvis du kunne fått et hus ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det vært? Akkurat der er bur

Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? Kaffi

Hva vil du gjerne bli kvitt? Ugras i blomsterbed...

Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen - hvor ville du dratt? Italia

Hvilket språk vil du lære? Italiensk

Hva ser du etter i en venn? Ærlegheit og gjerne felles interesser

Hvem vil du gjerne møte? Ingen spesiell

Hva slags musikk liker du? Dr. Hook, Eagles,Elvis......+++

Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? Dongeri....

Hva er drømmejobben? Veit ikkje

Har du noen favorittmodeller? Nei

Hvis du hadde 1000 kr nå, hva ville du brukt dem på? Store blomsterkrukker

Beskriv stilen din. Hva var det siste motebladet du leste? Lite oppteken av stil og sånt...les ikkje moteblad...

Den siste CD du kjøpte? Trur det var noko julemusikk....kjøper lite sjølv, er so heldig at eg får av og til.

Hva hørte du på da du ble tagget? Nrk p1

Hva vil du akkurat nå? Drikke kaffi

Utfordringa går til: Nikoline og Strikkebesta, om dei vil......

12 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Artig å bli litt mer kjent med deg gjennom dette! Jeg er ikke god på eller glad i slike utfordringer selv.
Takk for at du delte en bit av deg selv gjennom dette!
Ha ei god uke!:-)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Flott og kjapt utført dette. Det er jammen lurt å sørge for veden, den er ikke bare til vinterbruk her, brrr...Håper kaffen smakte.

Strikkebesta sa...

Hei, takk for utfordringa:) Tenkte å ta den på strak arm, men så der det dette datatekniske, då. Eg koierte innlegget ditt, limte det inn i Word og skreiv mine svar. Så limte eg det inn som nytt innlegg -det fungerte ikkje, fekk opp ein tekst om Tagging not allowed. Prøvde på nytt, limte det no inn som langt sitat, men med same resultat - eg far ikkje lagt tagen ut på bloggen min. Har du noko triks?
Er det kanskje så enkelt som at eg må skrive alt inn ipå nytt i innlegget?

Turid sa...

Artig å bli litt bedre kjent med deg!
Vossakorv er godt! Særlig til raspeballer;)

Strikkebesta sa...

Takk:) Eg får prøve din metode.

Anne-Berit sa...

Gøy å lese dine svar på den utfordringa,ble liksom litt bedre kjent med deg!

~♥~ Monica S sa...

:-) hehe!! det va fin! :-)

Klem
Monica

Besta sa...

Ja dette klarte du godt. Skulle likt å vært med på Evangerlørdagen som dere har hatt. Ha ei sommerfylt uke;)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gøy utfordring!
Blir snart vedarbeid her også, må gjøre klar vinterveden i tide..
Ha en fin dag!

hvorfor ikke... sa...

Jeg blir med til Italia!
Helt enig med deg sånne utfordringer kan være litt vanskelige...men jeg syntes du svara enkelt og greit...det er vel det som er tingen:)
Lo av den: hva vil du helst ha nå?
Kaffe! enkelt og greit...fikk lyst på kaffe jeg også, hehe!

hvorfor ikke... sa...

Lykke til med veden, forresten;)
og ha en god uke!
smil Torunn

Nikoline sa...

Takk for utfordringa. Skal prøva å få det til,men det må liggja på vent bitte litt :0) Eg visste jo det meste av dette før også,men ikkje kva du hadde på deg der du sat... *ha,ha..*
Artig med slike utfordringar synes eg.
Eg er heilt forfjamsa her eg sit... som du kanskje har fått med deg har eg auksjon på bloggen,og prisen "fauk" i været før eg fekk sukk for meg! Med tanke på den smsèn eg sende deg før idag,er dette ein heilt utruleg dag til inspirasjon vidare!!
Ha ein fin kveld du også:0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...