lørdag 20. juni 2009

STOFF & STIL (endå ein gong)

I går var eg so heldig at eg kunne ta ein tur på STOFF & STIL (igjen). Eg seier heldig, fordi det er faktisk berre 3 slike butikkar i landet, nemleg i Drammen, Bergen og Trondheim.
Det vil sei at mange ikkje har høve til den opplevinga det er å gå der.....flott at ein kan kjøpe pr. postordre men det trass alt ikkje det same......
Synest dei er kjempeflinke å lage modellar, og dyktige dekoratørar gjer at ein vert skikkeleg inspirert til å ta fram symaskina....
I går hadde eg med kamera....og viser litt av utvalget.......







Ærendet mitt i går var å kjøpe dette stoffet......10 meter og 1500 m sytråd....til eit stort, tidkrevjande "prosjekt" som må vere ferdig til siste helga i august. Vil nok vise det når eg er komen godt i gang.....

Ein tur innom IKEA måtte me òg når me likevel var på dei kantar.......resultat av det besøket kjem òg seinare.......
Då ynskjer eg ei strålande helg til alle.......eg skal på sommarfest i kveld
Hei og hopp!!

20 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Å så heldig du er som har Stoff og Stil i nærheten.Jeg får bare klare meg med og bestille stoff der.Ha en riktg fin helg.Bodil

Liv sa...

ÅÅÅ, jeg kjenner på en stygg følelse. Den heter misunnelse, og jeg liker den ikke!
Du må kose deg masse med stoffene dine! Jeg hadde bare så lyst å vært innom på stoff og stil jeg også;))
God helg til deg, klem fra meg;)

Linda sa...

ÅÅÅHHHH!!... treng eg sei meir enn det? nisj..

Brit. (lille meg) sa...

Du har nok funnet mange godbiter her, skjønner jeg. Heldig du som er venn med symaskina. Det er ikke jeg.
Jeg har en, men den står pent brukt på gjesterommet---------
Spennende med "prosjektet" ditt.
Ha en fortsatt fin lørdag, og kos deg på sommerfesten!

malla-b sa...

Hei! heldig du som har Stoff og Stil så nær. Kor i Bergen ligg den? Kanskje eg tek ein tur innom neste gang eg er der.

Grethe sa...

Hei!
Jeg er også stadig innom Stoff og stil, det finnes så mye artig der. I år har jeg sydd vind-vegger til en veranda, fint og vindtett stoff fra Stoff og stil. Lykke til med prosjektet. Å du! du syr da vel veldig pent - sett igang med veskesøm. Jeg lærer stadig nye ting ettersom jeg prøver nye mønster.
Ha en fin lærdagskveld :0)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Herlig med slike butikker som Stoff og stil!Så mye flott:)
Kos deg på sommerfesten og god helg!!

LeKaQuilt sa...

Både Stoff og Stil og Ikea er to butikker det er morro å gå og titte i. Jeg falt for bildene dine av lupinene! Jeg elsker lupiner og nå har jeg fått dem her hjemme også :o) Ønsker deg en riktig fin og kreativ sommerferie!

Janne i Fagerlia sa...

Jeg var så heldig å avlegge Stoff og Stil i Trondheim et besøk for 14 dager siden. Tror vi oppholdt oss i butikken i nærmere tre timer. Kunne vært der ennå, tror jeg......Et eldorado for den som er venn med symaskinen. Og nå er jeg virkelig spent på hva du skal bruke alt stoffet og sytråen til. Det er vel ikke sirkustelt?

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Det er kanskje bra å ikke ha en så fristende butikk i nærheten ;) Særlig siden min kjære symaskin har sagt takk for seg og jeg ikke får bestemt meg for noen erstatter. Og tenk, så har de tatt den gamle sykkelen min til utstilling, hehe.

Venter i spenning på dine nye prosjekter....

Strikkebesta sa...

Mykje flott der, ja. Eg kunne godt ha tenkt meg å ha ei slik forretning i nærleiken, men kjenner eg meg sjølv rett så hadde vorte ganske mange halvferdige produkt i heimen etterkvart. Håper sommarfesten blei flott! Ønskjer deg ein fin søndag.

Monicas sa...

du; æ kjenn at æ så gjerne sku ha vært med deg---ikea..sukk-.stoff og stil, å æ så så fint garn der også..jaja...ska te oslo i sommer, å kjøre nordover, så æ ska vel få med meg ikea iallefall..spent å se ka du ska lage...veska e super te å ha med meg håndarbeide i...ser liksom litt finar ut en en rema pose...takk enda en gang....go søndag

Turi sa...

Her var det mykje flott, kanskje eg må ta meg ein tur til den butikken.
Ventar i spenning på kva du skal lage.
Ha ein flott søndag!

mormonsen sa...

En drømmebutikk!

Skal bli spennende å se ka du skal bruke alt det stoffet til.
Håper du kosa deg på somemrfesten.
En god søndag til deg!

malla-b sa...

Takk for helsinga i bloggen min. Skal sjå om eg kjem meg til Åsane neste gong eg er i Bergen. Reiser oftast med båt eller fly så då er det litt vanskeleg å komme til Åsane, men det går vel ein buss ut dit.

STEINKJERRINGA sa...

Hei! Der ligger en hilsen til deg på bloggen min. Heldig er du som har vært på handletur.

Grethe sa...

Det ligger en award til deg på bloggen min. Den vil jeg gi til deg fordi jeg alltid synes du har en god tone i innleggene dine og det er så koselig å kunne følge den fine bloggen din.
Takk for hyggelige kommentarer.
Fra Grethe

elle-melle sa...

Nå ble jeg spent på hva du skal lage....

Jeg har alltid hatt lyst til å gå inn i en virkelig Stoff og Stil butikk, hittil har jeg bare vært i nettbutikken og det er som du sier slett ikke det samme.

Anonym sa...

Hei igjen.Jeg har en award i bloggen min til deg.Ha en fin Søndags kveld.Bodil

Nikoline sa...

No må eg snart gjera alvor av ein tur til Åsane eg også! Ser ut for at det er flott på Stoff&Stil,ja.
Er det prosjekt til Balkan-festen med alt det stoffet? Eller skal du laga deg eit KJEMPELANGT slep til me skal på togtur den helga? Ha,ha... ser det for meg... Eg og K..... 10 meter bak som slørberarar.. Nei,det hadde vorte litt kjedeleg og "baskje" når me skulle studera på alle produkta me finn i Nesbyen..
det går ikkje,det!
Ha ei god veke i vente:0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...