tirsdag 30. juni 2009

Eit (ganske) stort syprosjekt....

No kan du lure på kva prosjekt Trollkåno har teke i fèr med......er vel meir som eit oppdrag å rekne.

Kjøpte 10 meter stoff......

Deler opp i strimlar som er 3 cm breie......ca 33,3 stk pr. meter x 10 meter= 333 strimlar...

Brettar og syr siksak.....(har sydd 90 stk so langt..)..Stoffet er 140 cm breidt......


Desse strimlane vert so delt i fire.........

Kvar "strimmel" vert då ca 35 cm lang........

Eit par operasjonar gjenstår.....før det er ferdig.......
Og kva skal dette so brukast til??

Forts. fylgjer.....

22 kommentarer:

malla-b sa...

Dette ser spennende ut. Håper vi snart får sjå det ferdig.Sit og blogger litt i lesepausar, skal på siste Fylkesutvalet før ferien i morgon. Så det er mykje å lese og sette seg inn i. Ha ei fin dag.

mormonsen sa...

Ja, dette lurer eg virkelig på..Får bare følge med, for nå ble jeg nysgjerrig. :).

Anne-Berit sa...

Du verden,nå ble jeg nyskjerrig.Blir spennende å følge med her hos deg framover.Blir nok noe fint,vet jo hvor flink du er til å sy.
Nattaklem fra meg!

Linda sa...

Detta såg spennandes ut.....

Turid sa...

Spennende...det må være noe som skal "veves" / flettes eller noe sånt. Men hva aner jeg ikke, stolseter eller noe lignende?

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hei.Det må jeg si så spenennde ut.Lurer på va det blir.Ha en riktig fin Sommerkveld.Bodil

Bodil sa...

Hmm, interessant.. Dette var spennande! Eg må nok følgja med vidare!

Elkat sa...

Hei dette blir spennende å se fortsettelsen på.. skal følge med videre.Ha ei fin uke!

Grethe sa...

Så spennende. Jeg aner i grunnen ikke hva dette kan bli. Men jeg kommer innom og ser, nå ble jeg nyskjerrig.
Ha en fin kveld :0)

Gry sa...

Hva skal du lage?
Vi venter spent.
Ha en fortsatt fin sommer!
Klem Gry : )

Janne i Fagerlia sa...

Dette var ikke enkelt å gjette. Hva i all verden trenger man så mange strimler til? Tror jeg må følge med i framdriften av denne prosessen....

Merete sa...

Ja ikke klarer jeg å gjette dette, så jeg titter innom igjen:-)

Merethe sa...

:) ja dette var ikke lett å gjette på....Skal følge med deg :) ha en fin kveld.

Besta sa...

Ja dette var ikke lett og finne ut. Gleder meg til fortsettelsen.
Ha ei fin sommer helg.

Marie sa...

???
Neimen om eg veit.

Eg får kikke innom igjen så kjem du vel med fasiten om ein dag eller to, hehe

Turi sa...

Blir spennande å sjå kva dette skal bli.
Ha ei flott helg :)

Nikoline sa...

Å fytti... for eit syoppdrag!! Det der hadde gått veggimellom her i huset....
Me (eg) får håpa at værmeldinga for neste veke slår til,for no er det absolutt NOK,ja..
Ha ein heit og god sommardag vidare:0)

Jorunn sa...

Ja, nå har du virkelig pirret nysgjerrigheten! Hva i all verden skal du lage? Tipper det er noe som skal flettes, men utover det har jeg virkelig ikke peiling! Dette blir spennende :)

Anonym sa...

Fantastiske deg,og fantastiske
Balkanfestival.Me gler oss

Linda sa...

høh! dette ser spennande ut!! lure på kva det skal bli eg då...

Anonym sa...

Armband Balkanfestival,såklart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...