søndag 14. juni 2009

Nye hagemøblar

Sist veke var bonden på bytur......og på vegen heim var han innom Plantasjen og kjøpte nye hagemøblar.... har vore ei travel veke og pakkane har stått urørte........men i dag tidleg (truleg på grunn av det fine veret) bråbestemte bonden at møblane skulle monterast før frukost....



Det fins benk i same serie.....men den gamle bedehusbenken skal få "leve" endå ei stund.


Duk frå Kid.....


Vart litt puslete desse putene.....håpar Jysk har meir av rosestoffet og at eg får tak i skumgummi som passar......so skal det vel verte råd med noko betre.


Innviing med sundags frukost i dag....

Ha ei fin ny veke alle!

19 kommentarer:

Liv sa...

Her ser det ut for dere kan få mang avslappende time med kaffikoppen og hverandre;))
Nydleige puter, lekker duk og gode møbler, GRATULERER!

STRIKKEMOR(O) sa...

Sånne hagemøblar ønsker eg meg og!! Ser veldig kosleg ut hos dokke og nydeleg utsikt!

Elkat sa...

Det der var bare nydelig.Fint med hvite møbler..Ser ut til at det ikke er noe å si på utsikten deres Og så Deilig med frokost i det fri,maten smaker bedre da!Ha ei fin uke!

Hulda sa...

Kjempefint! Nydelige hagemøbler! Så de hadde det samme settet på Rema.

Turid sa...

Slitan med flotte hagemøbler! Og for en nydelig frokostplass da!!! Wow, den utsikten! Velbekomme;)

Turi sa...

Gratulerer! Her kan de sitje og nyte den flotte utsikta.

Laila -Karin sa...

Gratulerer med nye hagemøbler
Skikkelig koselig var de.
Må være deilg å sitte der å nyte den flotte utsikten
Klem fra
meg

Monicas sa...

heisann.....jeg har sendt deg en eepost med adr..kanskje den ikke er kommet? kan du gi meg beskjed om den ikke er der, så skal jeg sende den på nytt..

Monicas sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
oline's skattekammer sa...

Heia, kjempefine møbler! Og for en utsikt det er hos dere! Der blir det nok mang en kosestund, vil jeg tro! Håper at du får en fin uke videre!!

Nikoline sa...

Gratulerar med nye hagemøblar! Kjempefine! Har sett på dei der eg også...
Huset ligg ikkje i ei gjennomkøyringsgate (heldigvis!!)så det er vel difor du ikkje har sett det.Veit du kvar butikken ligg(Dyrdal mat)? Nest siste tverrgate på høgre sida før du kjem opp til butikken,hus nr 2 på høgre hand... DER er det..:0)
Du får ta deg ein tur til,og køyra seeeeint.. og ser du bil der må du stoppa heilt opp og parkera! Då snakkas me:0)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

For en nydelig frokostutsikt! Ikke rart Bonden ble inspirert til monteringsarbeid. Dette er møbler helt i min smak også...

Rosa sa...

Fyttigrisen så fint!!! Dei møblane er akurat sånne som eg har lyst på, og ilag med bedehusbenken var dei "smashing"!

Tippar frukosten smakte nydeleg der ute :)

johanne`s rom sa...

Så koselige utemøbler dere har kjøpt, litt "gammelkoselig". Ja bare du får tak i stoff så er jeg ikke i tvil om at du får til noen nye puter. Ønsker deg en hyggelig uke, ta deg tid til å sitte litt i de nye stolene, da.

~♥~ Monica S sa...

Nydelig!! det såg veldig sommmarlig ut! OG så deilig at veret er fint då, får håpe det sig litt nordover også! ;-)

Monica

Litt om alt sa...

Så koselig det ble. Hvite møbler og roser på duken nødt til å bli fint det!

Anne-Berit sa...

Gratulere med nye hagemøbler.Blir nok mange fine stunder tilbrakt i dem vil jeg tro.Kos der med dem,og ha det bra.Klem fra meg!

Julies sa...

Frokost ute, nye hagemøbler, en gubbe som ordner opp og DEN utsikta ! Kjempekoselig !

Nissestien sa...

Ja, nå har du fått deg et nytt syprosjekt. Er sikker på at det blir fint - så flink som du er med slike ting. Har også noen hageputer som skulle vært sydd, men noen har funnet på å føde flere barn den siste tiden, så det får vente til babyteppene er ferdig. Ha en fin uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...