onsdag 13. august 2008

Amerikapakke

For ca to veker sidan bestilte eg stoff frå to forskjellige nettbutikkar i USA. Den fyrste pakken kom for ei veke sidan, ååå som eg har venta på den andre.. ..... I dag ringte bonden meg på jobb og sa: "Pakke til deg i dag, frå Amerika"....endeleg kom pakken. "Men den er våt!!!" "VÅT?" "Ja, den har nok vore gjennomvåt, men er pakka inn i plast og teipa igjen. (sjølvsagt so ikkje meir post skulle bli våt òg.) Og utanpå står det: Mottatt skadd frå utlandet.
Spent opna eg pakken, og vart frykteleg skuffa, dei finaste rosestoff du kan tenkja deg er våte og skjoldete, truleg har dei fått farge frå konvolutten dei er pakka i. Hm.. kvifor er dei våte? Har dei måtte symje over Atlanteren, eller kanskje det ikkje var plass i flyet, so dei hang på slep i regnver? Ein kan no berre spekulere...Kva gjer ein so?
Tenkjer på å sende ein mail til butikken med bilde av dei "triste" stoffa ( tek imot andre gode forslag)
Det spørs om eg får nye ...dei vil vel sei at: vi har ikkje sendt dei våte....kan sjølvsagt håpe at flekkane går vekk i vask òg.
I kveld skulle eg vise bilde av dei nydelege stoffa, i staden vart det lyng.
Fortsettelse følgjer.....

10 kommentarer:

Rosa sa...

Utruleg surt å få øydelagde stoff i posten! Håpar dei tek til seg at dei har pakka for dårleg, og gjer ein innsats for å rette oppatt skaden! (Og så kan ein jo håpe at flekkane går vekk i vask - i tillegg ;) )

Lappesola sa...

Prøv å vaske stoffenne sammen med Colour catcher. Det er en klut som trekker til seg overskuddsfargen.
Den har hjulpet meg mange ganger.
Lykke til Hilsen Lappesola

Orlaug sa...

Hei Lappesol.
Tusen takk for tips...
men kvar får eg kjøpt Colour catcher? i vanleg daglegvare?
fargehandel?
etter å ha teke bilde og sendt på mail til USA, er stoffa kome i vaskemaskina med Omo. spent...

Huset i skogen sa...

Nå har jeg sittet her og lest alle innleggene du har skrevet og riktig kost meg! Det ser så idyllisk ut der hvor dere bor, og så koselig med sauer og hunder. Har mange ganger lekt med tanken på å hatt ett kopplam, men mannen i huset er ikke begeistret. Etter å ha vært sauepasser en sommer så er han kurert for dem. De var visst verdensmestere i å komme seg gjennom gjerder, og han hadde visst et svare strev med å få dem hjem igjen hihi...Nei, vi får nøye oss med kanin!
Dumt at stoffene dine ble ødelagt, håper at du finner en løsning på det.
Ha en fin dag!

Linda sa...

håpar no på nytt stoff eg... OG at det "gamle" blir fint igjen!

ihvertfall kjekkt at pakkane er kom i hus!

No er det berre å få bonden til o gjøyme visa'en, for det er frykteleg mykje fristande på nett ute i verda...

Ingrid sa...

Så synd at da vart sånn når du har gleda deg til fine stoff å sy av !!
gjekk da bra med vaskinga ??

Besta sa...

Trist var det og lese dette, men er spent på fortsettelsen. Klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Uffda, så kjedelig... Håper du får vekk flekkene, så de fine stoffene er brukelige for deg, hvis du ikke får reklamert?.....

Du lager mye flott!! Likte spesielt ei toalettmappe med vindu - den var stilig og fin!

Masse fine bilder her også - vokste opp på en liten gård som barn, så det varmer å se husdyr ute i naturen. :)

God helg!!!

Janne i Fagerlia sa...

Dette var leit ja. Håper du ikke har betalt så alt for mye for sakene. Ser du har fått mange gode råd, så det er vel ikke vits i å komme med flere. Røsslyngbildet var ihvertfall koselig, om det kunne være noen trøst.........

Lemi sa...

så sørgelig da ;( men ser i innlegget over at d ihvertfall gikk sånn tålelig bra tilslutt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...