lørdag 23. august 2008

Kaoskontroll 3.(og siste )akt.

Arbeidsrommet er so og sei ferdig "renovert". Manglar enno litt korger og div. til å oppbevare ting i, men ein tur på Ikea skal bøte på det. Det meste av jobben er gjort, og det kjennest vidunderleg godt! No veit eg kva eg har og her er plass til å få gjort noko...rommet er ikkje stort, so nokon " kosekrok" er her ikkje plass til. Her er hyller, hyller, hyller og ein stor, god arbeidsbenk. Måtte pynte litt i anledning "visning"...


Gardina er sydd av avlagt duk med nokon gjenstridige flekkar;..som heldigvis var berre på eine sida... gjenbruk likar eg..


Ein liten engel kikkar ned på meg....



Trolljenta må òg vere med..



Musikk til arbeidet, her er nokon av favorittane.


Biblioteket mitt...




Dette er stoff som eg har litt meir av...

Nylaga ruskepose m/nålepute.



Maskinavdelinga


Har sydd eit oppheng med plass til strikkepinnar og div. anna.

Det var det eg viser i dag. Meir vil komme etter kvart.....
Ynskjer alle ein fin sundagskveld, og ei god veke i vente!



15 kommentarer:

Marie sa...

Så fint du har laga det til!

Nydeleg innlegg med fjell og sau lenger nede på sida di.

Ha ei fin veke :)

Anonym sa...

No har du oversikten ! So flink du har vore :) - H.

hvorfor ikke... sa...

Oh! så flott, her kommer du til å kose deg!
likte spesielt godt strikkepinneopphenget du har sydd...har godt å tenkt på det noen år jeg også...at jeg skulle sy et strikkepinneoppheng;)
hehe1
smil torunn

Anonym sa...

Wow kor stilig,jeg skal ha kaoskontroll på loftet som er fult i alskens gjenom 30 år.Mulig der er noen godbiter til deg som er et kreativt menneske.Tror jeg må sy en slik til strikkepinner, de ligger for tiden i plastpose som er lite stilig.Gi meg en lyd om du vil ha gamle kle til omsying.

Nikoline sa...

Hei. So fint du har laga det til! No har du verkeleg orden i sysakene (bokstaveleg tala)
Kjem snart på det vår/sommarbesøket no så då skal eg ta arbeidsrommet i augnesyn...
Ang.vaskefatet så er det måla 2 strøk med heftgrunn før kremfarga oljemaling (også 2 strøk)
Ha ei kreativ veke på nyarommet!!

Anonym sa...

Så flott du har fått det.Har kost meg med nydelig prinsessekake og praktfulle naturbilder.Kjempekoselig blogg du har:)

Orlaug sa...

Hei Torill!
Åja, bomullstoff av "alle slag" er absolutt aktuelle. Lukke til med loftet, skulle gjort det same...men ikkje nett enno.

Ingrid sa...

Dette vart bra !!! Og så mykje kjekkare og jobbe der når det er ryddig.

Lemi sa...

pakken din e sendt ;)

Besta sa...

Så mye fint.E elska trollan dine.

Janne i Fagerlia sa...

Hei på deg!
Gratulere med nyoppusset arbeidsrom. Du er kreativ fra før, men med et slikt koselig rom blir du sikkert ikke mindre kreativ. Er imponert over trollene dine, som har slike "gode" ansikter. Har fjusket litt i dette faget selv, og det er ikke enkelt å få til fine ansikter. Jeg har en award til deg på bloggen min, men nå ser jeg at du allerede har mottatt den samme tidligere. Men du fortjener det likevel...

Berit T sa...

Her må en da virkelig bli så kreativ at det ikke blir tid til noe annet enn bare kose seg.
Mange flotte stoffer, og de cernittfigurene som holder deg med selskap var så herlige!!!

Huset i skogen sa...

Det ble jo kjempebra! Har et arbeidsrom som står og venter jeg også, men det får bli etter bryllupet. Tusen takk for en trivelig hilsen på bloggen min. Morsomt å se at du er innom:)
Ha en trivelig dag!

Anonym sa...

Det er deilig å ha eget syrom, og enda bedre å begynne på nytt prosjekt i ryddig, oversiktlig rom.
Prinsessekaka har jeg aldri sett maken til - kjempefin.

Nette sa...

Så FINT!!! Likte det veggopphenget ditt og den søte engelen da:) God uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...