mandag 18. august 2008

Award x 3



Å, for ein strålande morgon......ja, det vart det i dag. For det fyrste var veret strålande, og det set ein verkeleg pris på. Etter frukost når dei andre var ute av huset, måtte eg nett lure meg til nokon minuttar med pc`en. Ikkje det at nokon seier noko på at eg gjer det, er vel meir samvitet som seier at eg bør gjere noko meir nyttig.. Og kva venta meg der? jau, ikkje mindre enn:

3 - tre awardar, alle frå Nikoline.
Tusen, tusen takk! Eg gledar meg stort over at eg vart ein av dei du valgde...


Må berre sei at den dagen eg begynte med blogging , hadde eg aldri tenkt at det skulle verte slik..for det fyrste: at det skulle verte so kjekt og interesannt, ein " møter" so mange kreative, dyktige og hyggelege menneske........og ikkje minst at eg skulle bruke so mykje tid på det...og har eg hatt mange hobbyprosjekt før, er det i alle fall ikkje vorte færre. Vert so utruleg inspirert, og får lyst å prøve "alt muleg". Men so var det noko med tida, vert mindre av den til "prosjekt", når eg sit so mykje med pcèn. Ikkje lett, detta..


Eg MÅ berre innom nokon gonger for dagen (når eg har tid ( merkeleg korleis ein klarar å "lage" seg litt tid))
Kanskje nokon av dei "faste" har oppdatert?.....eller kanskje der ligg ein ny kommentar til meg?

Når yngste son kallar mor si for ein "nettslave", so skulle vel det meste vere sagt..
Dette var alt for i dag...kjem tilbake til awardane.
God natt!

4 kommentarer:

Besta sa...

Heldige du.. Ja det er rart hvor man blir avhengig med den her pc tittinga.. Litt spennende. Takk for komentaren. Klem

Huset i skogen sa...

Kjenner meg litt igjen...MÅ bare innom for å sjekke bloggen min og andres hver dag. Nå er jeg veldig opptatt med bryllupsforbredelser her, så det blir ikke blogget hver dag. Synes ikke jeg har tid til det (begynner å kjenne på tidspresset og alt som skal gjøres til den store dagen!)
Kjekt at du fikk vekk flekkene på stoffene du kjøpte. De var jo nydelige! Og prinsessekaka må jo ha falt i smak, den så jo kjempegod ut.
Du får ha en fin dag:)

Berit T sa...

Gratulerer med awarder!

Og kjenner meg igjen i dette med å lage seg ekstra tid til å sette seg ned på pc`en!! Avhengig...JA!!

For en flott prinsessekake, tenker jubelen stod i taket!!

Ha en fin dag fortsatt.

Janne i Fagerlia sa...

Jeg kjenner meg så godt igjen i alt du forteller. Det er ikke enkelt å få tid til alt man har lyst til. For først må vi jo gjøre alle "måtingene" som vi egentlig ikke har lyst til. Tenker da på husvask, klesvask og alt det der. Så er det bloggingen da, den tar kanskje litt mer tid en hva man egentlig har tenkt, for det er jo så moro å sjekke linkene på sidene man er innom. Uansett, du har en kostelig blogg med mange fine bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...