tirsdag 5. august 2008

Ei bestilling

På ein tur tidlegare i sommar kjøpte eg dette stoffet med roser på. Nokon få minutt etter at eg kom ut av butikken, "tikka" denne meldinga inn på mobilen min: BESTILLING: Håndarbeidspose med vindu, ca 20x30 cm. Ei hempe oppe på eine sida....og eigen lomme til brodersaksa. Helst lyst stoff med roser (kvit/rosa). Kunne med glede svare at det stoffet har eg nett kjøpt!

Har brukt magnetlås til lukking. Lommen til saksa er plassert på baksida, den er lukka med borrelås.

Slike oppdrag likar eg. Håpar at Nikoline, som har bestilt den, vert fornøgd.

10 kommentarer:

Rosa sa...

Den er knallfin!

Berit T sa...

ÅÅÅ den var virkelig fin og for et nydelig stoff!
Greitt når en kan bare sende en bestillng og så har du ideen hvordan det skal bli med en gang.

Trinelig tur du har hatt, men et er kjekt å farte litt, men best hjemme hos seg selv uansett.

Ha en fin kveld videre.

Anonym sa...

kofor fekk ikkje eg litt av sygenene ??

Orlaug sa...

Å jau, dei er der....berre prøv å ta dei fram.
Men kva med strikkegenene?
Dei fekk vel du meir av? eller?
Iallfall utholdenheit når det gjeld strikking...

Anonym sa...

hihi , måtte fnise litt av konverseringa mellom ho med strikkegenene og ho med sy genene!!De er jo kjempe flinke begge to med all slags handarbeid!
Og du, trollkåne, den veska var super!!

Monika sa...

Heia :-)
Takke takk for koselig komentar på bloggen min.
Det var ein kjempe fine syveske du har sydd
Eg har store planer om å sy noe lignende - men har liksom ikkje kommet i gang med så mye sying ennda
Det blir mest stitcheri no om sommeren
men fikk Quiltemagasinet i posten i dag - og der var det mye som frister
Smil fra monika

Huset på toppen sa...

Flott sy-veske du har sydd. Lekker i lyst stoff med roser, romantisk!!

God tur til Stoff og Stil,der vildu helt sikkert finne noe du liker...

Ønsker deg en fin torsdagskveld!!

hvorfor ikke... sa...

Ja, denne MÅ Nikoline bli fornøyd med;)

hvorfor ikke... sa...

Ingen dyr i fjøset nå, nei...kaninene skal være der til vinteren...og så ønsker jeg meg høner, hane og ursau...mn vi får nå se...

Det har vært en periode nå som vi har jobbet mye utenom gården, så da har det ikke vært dyr her...men vi savner det i grunnen begge to.

Nå under restaureringen av våningshuset har det vært helt genialt som malefjøs, hehe

Hela rubbet sa...

ååh sån söt väska till garnet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...